1.8

Christmas Made To Order

När en arkitekt anlitar en julrådgivare för att hjälpa honom med familjens julfirande leder det till mer än bara glitter och julfrid.

Originaltitel Christmas Made To Order
Regissör Sam Irvin
Manus Matt Marx, Anna White
Genre Komedi, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Jonathan Bennett, Alexa PenaVega, Jo Marie Payton, Chelsea Gilson, Andrew Roach, Bailee Michelle Johnson, April Matson, Rick Macy, Anne Sward

Arensberg
2020-12-28
sås skev att det nästan blir john waters av den, är man lite full funkar denna typ
peu-depeu
2020-12-23
Har haft en konstig fläng av att kolla på Hallmarks julfilmer i år. Den här är den mest bisarra och förmodligen den sämsta av dem. Allt handlar om dekorationer och det är MAXAT med juldekor! Alltså överdrivet mycket. Så mycket du ser framför dig nu, det är dubbelt så mycket. Hela bokhyllor har fyllts med tomtar. Handlingen? Gör juliga saker så får du julkänsla. Köp saker och umgås även när du varken vill eller har tid. En film för dig som vill sluta gilla julen helt enkelt.
Battle
2020-11-18
Håller med kommentaren under. Jag är inte särskilt svårflörtad när det kommer till julfilmer men det här var plågsamt dåligt. Ingenting förde storyn framåt? INGET?
Raggarn
2020-11-09
Jag måste väl erkänna att jag har en liten fetish för smöriga julfilmer, men det här är jobbigt att se.