Christmas with a View

Clara har flyttat tillbaka till hemstaden efter att ha misslyckats med att driva en restaurang i Chicago. Hon jobbar nu som restaurangchef på skidorten där hon är född. Livet får en ny vändning när en kändiskock börjar arbeta på restaurangen.

Originaltitel Christmas with a View
Regissör Justin G Dyck
Manus David Finley
Genre Drama, Romantik, 2010-tal
Skådespelare Kaitlyn Leeb, Scott Cavalheiro, Vivica A Fox, Mark Ghanimé, Patrick Duffy, Kristen Kurnik, Jess Walton, Brigitte Kingsley, Angelina Love, Joseph Cannata, Boomer Phillips, Arisa Cox, David Jack, Lovell Adams-Gray, Mélanie St-Pierre

emlin82
2020-12-20
Såg 2019. Cheesy såklart.
peu-depeu
2020-12-13
Den här är ju såklart inte särskilt bra eller värd att se, men jag blev överraskad att dialogen och konflikterna faktiskt känns hyfsat trovärdiga. Tror jag till och med ser lite kemi mellan kärleksparet, inte vanligt i dessa massproducerade julfilmer! Om du gillar att se på dessa så är det här möjligen en av de bättre, men det finns många jag gillat mer!
finkan
2019-12-17
Glatt överraskad av " Bobby Ewing" min favvo i Dallas var med. Filmen var riktigt bra
ulpe01
2018-11-12
Får en tvåa mest för överrasknings-"Bobby Ewing" med hästsvans. I övrigt intet nytt i denna julromantiksgenre, förutom hur man valt att göra scenövergångar och skrattretande greenscreen.