2.4

Coachen

Erik Naybor är en framgångsrik livscoach som tycks ha allt! En vacker fru, framgångsrika barn och han lever verkligen den amerikanska drömmen! Men när Eriks brorson råkar skjuta sin bror blir han placerad i Eriks familj och hela Eriks värld fullkomligt imploderar! Nu finns det inte längre några självhjälpstips som funkar!

Originaltitel Walk the Talk
Regissör Matthew Allen
Manus Matthew Allen
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Illeana Douglas, Cary Elwes, Clayne Crawford, Anson Mount, Chris Pratt, Evan Ellingson, Katie Cassidy, Katie Finneran, Kenneth Choi, Katrina Begin, David Wilbur

dafreakish
2012-07-07
Sentimentalt, ruskigt dåligt genomfört dravel med en alltid lika urusel Cary Elwes. Hur den dessutom kan vara svenskproducerad är ett skämt i sig. Hur tänkte du Possne?
larox
2011-11-07
Filmen skulle vara helt meningslös om inte Eriks bluff hade avslöjats av brorsonen inför en stor publik. Jag blir snarare illa berörd av det sektliknande förhållningssättet. Brorsonen - med all sin livserfarenhet - visar sig vara den person som har mest medkänsla i den till synes , svårt psykiskt störda familjen.
fitteld
2010-12-05
Komedi?
jonbo
2010-06-04
Ett pretentiöst kräkmedel.
Pluva
2009-08-21
Jag hade inte så stora förväntningar på filmen men trodde att den skulle vara bättre än vad den visade sig vara

2008-11-09
Huhu, snacka om irrierande familj, smått underhållande ändå på nå vis.
PercyStarter
2008-11-09