2.1

Code Name: The Cleaner

En vaktmästare med minnesförlust luras att tro att han är en agent under täckmantel på jakt efter en internationell vapenliga som involverar CIA och FBI.

Originaltitel Code Name: The Cleaner
Regissör Les Mayfield
Manus Robert Adetuyi, George Gallo
Genre Komedi, Action, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Cedric the Entertainer, Lucy Liu, Nicollette Sheridan, Mark Dacascos, Callum Keith Rennie, DeRay Davis, Will Patton, Paul Becker, Robert Clarke (II), Kurt Max Runte, Niecy Nash

Originalet
2017-11-06
Ja, skitig som denna film var så behöver den verkligen en städare.
Murvel48
2017-10-23
Helt klart godkänd underhållning.
fridenpaden
2017-10-01
Cedric är rolig och minnesförlustfilmer brukar vara kul. Den här är helt ok.
2014-12-07
Här är det inget nytt under solen men desto mer av sedvanliga stereotyper och klichèr. Man kommer dock en bra bit med Cedric the Entertainers komiska förmåga, vackra Lucy Lui, ett högt tempo och bra flyt i berättandet. Kul var att en gammal actionfavorit från förr dök upp dvs. Mark Dacascos. Han får t.o.m. leverera en ordentligt spark. 2+
jlam
2014-09-10
Med nöd och näppe 2, som sagt. Intressant hur många etablerade skådisar som ställer upp i dessa dumkomedier (ej räknat huvudrollsinnehavaren som får ha närkontakt med två läckra damer givetvis)
conbe755
2014-09-09
Visst finns det ett antal riktigt roliga partier men även ett stort antal överlöjliga. Mer än en tvåa når det inte upp i.
ClintanTheKing
2013-04-08
Lättsam och rolig actionkomedi. Cedric är skön.
DynamicMan
2013-01-14
Korkad film. Inte lika korkad som Prometheus, men ändå.
Djason
2012-03-14
Tror jag skrattade ca 2 ggr och det är inte särskilt bra om filmen ska kallas komedi.
Sir_Lord
2012-01-08