1.5

Code Red

En topphemlig sovjetisk nervgas från andra världskriget återfinns i Bulgarien och när den släpps lös gör den folk till blodtörstiga zombies.

Originaltitel Code Red
Regissör Valeri Milev
Manus Matthew Waynee
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Paul Logan, Velizar Binev, Borislav Iliev, Forbes KB, Valentin Ganev, Mya-Lecia Naylor, Julian Kostov, Manal El-Feitury

TheHorrorfan
2014-11-24
Den är ju inte jätte dålig, men det fattas någonting för att filmen ska kunna lyfta till en 3a. Kan nog vara så att storyn är ganska ointressant.
Djason
2014-04-04
Börjar ok för att sen bli ren dynga med katastrofalt dåliga skådisar där en av Asylums favoritskådisar Paul Logan försöker agera men faller platt.
dudson
2014-03-16
Härlig början av filmen! Men sen blev det enbart deprimerande dåligt&menlöst. och man bryr sej inte ett piss om huvudpersonerna i filmen.
jaokim
2014-03-01
Märkliga "zombier" som av outgrundlig anledning är vanställda i ansikte, oavsett ursprunglig dödsorsak. Filmen kretsar dessvärre kring en jobbig unge, med mjukiskanin, som inte gör så mycket mer än att vara jobbig. I övrigt har man ingen sympati för någon av huvudkaraktärerna. I stort sett meningslös.
Puben
2014-02-16
grymt bra start men sen blir det pannkaka