2.3

Cold Blood Legacy

En yrkesmördare lever helt isolerad i en stuga intill en sjö. En dag möts han av en skadad kvinna framför huset och för att rädda henne måste han riskera sitt eget liv.

Originaltitel Cold Blood Legacy
Regissör Frédéric Petitjean
Manus Frédéric Petitjean
Genre Action, Mysterium, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Jean Reno, Sarah Lind, Joe Anderson (II), David Gyasi, Ihor Ciszkewycz, François Guétary, Samantha Bond

Adoniram
2019-10-25
Kunde ha blivit bra. Blev inte det.
2019-10-16
Bygger upp något känns det som men som sen bara tar slut. Jean Reno är bra som han oftast är men att detta är en b film känns ganska uppenbart trots de vackra snöiga vyerna.
Hanness
2019-10-10
Besviken då jag gillar Jean Reno.
Xeno
2019-10-09
Inte så usel egentligen. Jag gillar vidderna och musiken. Mystiken byggs upp trodde jag. Men det blir gör enkelt och i och med det faller det platt...