1.7

College Road Trip

Filmen handlar om en duktig ung kvinna som bestämmer sig för att resa runt i landet för att välja rätt college, men då bestämmer sig hennes överbeskyddande far för att hänga med...

Originaltitel College Road Trip
Regissör Roger Kumble
Manus Emi Mochizuki, Carrie Lee Wilson, Cinco Paul, Ken Daurio
Genre Komedi, 2000-tal, Roadmovie
Skådespelare Martin Lawrence, Raven-Symoné, Adam LeFevre, Brenda Song, Margo Harshman, Lucas Grabeel, Kym Whitley, Will Sasso, Na'Kia Bell Smith, Eugene Jones III, Eshaya Draper, Geneva Carr, Josh Meyers, Molly Ephraim, Donny Osmond, Kristian Kordula

fridenpaden
2017-09-29
Det finns flera småroliga bitar, då mest mest Lawrence och grisen. En familjeroadtripfilm av Disney - då vet man vad man får. När den larviga komiska musiken börjar redan i DVD-menyn så får man välja om man ska ta hela steget ut och omfamna filmen. Så helt okej för vad det är. 80 minuter gick snabbt.
spielmitmir
2014-09-24
Äh fy fan... Jag gillar Lawrence, eller jag vill i alla fall TRO att jag gör det, men det här var bland det värsta jag sett! >:(
Johan_G
2013-03-08
En 1:a typ, Men får tänka på att filmen är tänkt till barn och då kan den få 1+ och därmed en 2:a , Gillar Lawrence, fast resten är fan skit, tramsig story med en hel jävla mer Tramsigheter som gör filmen dålig.
O´Reilly
2012-09-30
Världens sämsta film?
iriis
2010-09-10
Håller med "småkaka"; varför ser man såna här filmer om man inte gillar denna typen av filmer? Irriterande. Söt story som passar bra som underhållning en sen kväll när man inte orkar koncentrera sig på något. 3 i betyg av mig!
Carie
2010-05-16
ZzzZZZzz....
annihilat0r
2010-05-09
Skämt på skämt från start till slut. Jag log inte en gång under filmen. Rent trams med ointressanta skådespelare.
Halofreak92swe
2010-05-09
Jag gillar den, för en gångs skull så finns det en sådan här typisk "Road Trip" film som inte bara innehåller snuskig meningslös humor (som ioförsig är jävligt underhållande:P). Martin Lawrence är kung!
småkaka
2010-01-10
fattar inte varför man ser denna filmen om man inte gillar denna typen sorts filmer? den är ju (som förväntat) förutsägbar och klyschig. det är ju det som är så härligt med den här sortens disney-komedier. äh, jag tyckte den var skitrolig.
Kristallskärva
2010-01-07
Jag vill spy upp allt sockersött rosa fluff de försöker trycka ned i halsen på en i den här filmen. Den är riktigt jävla dålig. Allt är KLYSCHIGT rätt igenom och man kan förutsäga det mesta. Bara pinsamt.