2.1

Consumed

En mors utredning om hennes sons sjukdom leder henne till en värld av genetiskt modifierade livsmedel.

Originaltitel Food
Regissör Daryl Wein
Manus Daryl Wein, Zoe Lister-Jones
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Zoe Lister-Jones, Danny Glover, Taylor Kinney, Victor Garber, Anthony Edwards, Kunal Nayyar, Griffin Dunne, Beth Grant, Elizabeth Marvel, Tai'isha Davis, Shanesia Davis, Jerod Haynes, John Hoogenakker, Gary Houston, Tim Hopper, Max Jenkins (II)

jonbo
2019-12-12
Hyfsat bra men räcker inte upp till en trea, det blir lite övertydlig propaganda.
Krantzylvania
2017-02-19
Denna film visar upp allt som är dåligt med kapitalism och USA som land. Ganska intressant historia men väldigt överdriven. Alla dessa tv-inslag som förklarar handlingen för att manusförfattarna inte är tillräckligt kompetenta för att få fram handlingen utan dem drar såklart ned betyget. Hur svårt är det egentligen att visa med bilder att en vd säger upp sig?
NoWireHangers
2016-10-25
Propagandafilm som samlar alla "March Against Monsanto"-mobbens och anti-GMO-aktivisternas konspirationsteorier och desinformation och försöker göra en thriller av det. Det blir mest pinsamt.