2.3

Critters 2

Några okläckta ägg tas för påskägg av invånarna i Grover's Bend och snart är de elaka hårbollarna igång igen.

Originaltitel Critters 2
Alternativ titel Critters 2: The Main Course
Regissör Mick Garris
Manus Mick Garris, David Twohy
Genre Komedi, Skräck, Science Fiction, 80-tal
Skådespelare Terrence Mann, Don Keith Opper, Cynthia Garris, Scott Grimes, Al Stevenson, Tom Hodges, Douglas Rowe, Lin Shaye, Barry Corbin, Herta Ware

2019-07-20
Hmm, på vissa sätt lite bättre än första, men för det mesta är det ju typ samma och sakerna känns lite tråkigare här. Önskar jag hade sett dom här som barn, dom pratades om men blev aldrig att jag gjorde det. Rätt svag men klar tvåa.
Robkiller
2018-05-18
Överlag bättre än ettan även om den är liknande.
stgurgel
2016-11-04
Knappt charmig
myslas
2014-11-08
Fler monster, mer blod och mer humor ger bättre underhållning. På alla sätt bättre än den första filmen även om det inte finns mycket till handling.
2014-09-12
Lika bra eller om man vill - dålig som första filmen. Men det är en trivsam repetition med gott om humor och bitska monster.
fridenpaden
2014-08-16
Bättre än första filmen.
ziferN
2013-03-01
Charmig och underhållande uppföljare men tyvärr inte i samma klass som ettan enligt mig, dock så är filmen klart underhållande ändå att titta på för stunden och den gav mig även ett par skratt. Storyn är helt ok och den är också lite härligt 80-talsaktig. Effekterna kan man ju också skratta åt lite, haha, men det är det som är meningen med dessa filmer. Helt ok!
Xtro
2013-02-27
Gillar den mycket mer än ettan.
Djason
2011-10-07
Håller ungefär samma klass som första filmen och den är ju kult så en svag 3:a får det allt bli.
johansk8
2011-07-18
Jag älskar de två första Crittersfilmerna. Nu var det sjukt länge sedan jag såg dem men jag minns de som både roliga och sjukt läskiga.