1.8

Critters 4

Den fjärde och vad det ser ut som sista Critters-filmen som utspelar sig i rymden och parodierar klassiker som "Alien" och "Star wars". Charlie hamnar denna gång på en övergiven rymdstation tillsammans med några färjepassagerare. Gissa vilka andra som befinner sig på stationen?

Originaltitel Critters 4
Regissör Rupert Harvey
Manus Joseph Lyle, David J Schow
Genre Skräck, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Brad Dourif, Angela Bassett, Anders Hove, Terrence Mann, Don Keith Opper, Paul Whitthorne

mahasarakam
2019-06-21
Inte spännande.Inte rolig. Ingenting.
Robkiller
2018-05-18
Att Dourif är med och miljöbytet till ett rymdskepp gör det här tillräckligt annorlunda för att hålla intresset uppe.
HelmasaurKing
2018-04-16
Sämsta i serien och för lite Critters. T.om när jag var liten tröttnade jag och stängde av innan critterna kom.
myslas
2014-11-09
Försöker åtminstone göra något nytt med serien. Dessvärre blir det lite väl mycket Alien-kopia fast tråkigare. Svag tvåa.
2014-09-22
Betydligt bättre än 3:an. Här i den sista filmen är komiken nästan övergiven och det fokuseras på rymdskräck-tema istället. Kanske inte genomtänkt just för critters, men det funkar och var tom lite småspännande ibland.
LacombeLucien
2014-05-19
Skräp.
DrJW
2013-10-25
Ok, den här var den sämsta av filmerna, den här var mer som en dålig Alien-ripoff. Men hellre de än familje-komedi som 3an var!
zonk
2012-12-29
ett klart steg uppåt från Critters 3, vilket iofs kanske inte säger så mycket..
O´Reilly
2011-10-23
Sämsta i serien.
menschenfeind
2010-11-24
På sätt och vis är den bättre än 3:an, på andra sätt sämre. Fast de är faktiskt dåliga båda två. Konstig nog är filmen bäst innan Critters kommer med i bilden.