1.3

Cross

Callan kommer över ett gammalt keltiskt kors och med hjälp av kraften från detta tar han upp kampen mot ondska tillsammans med en grupp vapenexperter.

Originaltitel Cross
Regissör Patrick Durham
Manus Jonathan Sachar, Patrick Durham, Tanner Wiley
Genre Action, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Danny Trejo, Michael Clarke Duncan, Rachel Miner, C Thomas Howell, Tom Sizemore, Vinnie Jones, Brian Austin Green, William Zabka, Jake Busey, Robert Carradine, Tim Abell, Samantha Mumba

LTT86
2015-04-06
Det fanns så mycket fel i den här filmen och så mycket saker som gjorde mej förbannat att jag har bara en sak att säga.... Screw this movie, I'm going home!!!
hanuman
2013-10-01
Vad är det man säger? Tur i kärlek, otur i huvudroller... In your face Brian Austin Green!!
Zok
2013-09-28
Detta blev ju inte så bra.
sicworld
2011-08-04
Jävla kass
jonbo
2011-08-01
Det börjar med serietidningsintro, sen kommer Robert Carradine och spelar över, sen en massa karaktärer som stolpar in från höger och vänster, sen ytterligare nån avdankad stjärna som skämmer ut sig, sen Michael Clarke Duncan som spelar Finns i sjön, sen minns jag inte riktigt vad storyn var, och till slut gav jag upp att bry mig.
Robkiller
2011-07-06
Oväntat med serietidnings-intro. Många halvkända B-skådisar i denna, synd bara att alla andra är helusla. Full med kass humor. Varför alla dessa värdelösa karaktärsintroduktioner i nyare B-filmer? Filmen i sig var rätt meningslös, synd för den hade kunnat haft potential.
Nathalena
2011-06-21
Allt vara bara så...B. Allting !
Freke_Sthlm
2011-06-17
Hur kan så erfarna och bra skådespelare gå med på detta???? Är de alla vänner IRL och någon av dem har en fem årig son som ville göra film så de ställde upp på hans skolprojekt?????