3.1

Cutlass

Efter att Lacy bett sin mamma Robin att köpa henne en ny dyr gitarr, tänker hon tillbaka på när hon köpte sin första bil som ung, en Cutlass.

Originaltitel Cutlass
Regissör Kate Hudson
Manus Kate Hudson
Genre Drama, Kortfilm, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Kurt Russell, Chevy Chase, Virginia Madsen, Brian Hooks, Kristen Stewart, Ethan Suplee, Dakota Fanning, Dax Shepard, Steve Jones, Sarah Roemer

T3TRiS
2010-11-20
Inte utmärkt men inte dåligt. Trevligt skådespel och mysigt budskap men lite för sminkat på något sätt.
DanielMott
2010-01-28
Unket.
Hellbeard
2009-10-10
Grymt intetsägande, men kul skådespelarensemble. Det tar ju inte så lång tid att se den direkt.
Triton
2009-05-14
fan också..
ShenLong
2009-05-14
vad förvånad man blev i när "director" kate hudson dök upp i rutan. det hade jag absolut inte förväntat mig. har hon skrivit manus också, biter jag mig i foten
jichaelmackson
2009-03-24
älskar såna hära kortfilmer..
TimBuckley
2008-06-19
(rek 3a) Härlig liten film, som verkligen förtjänar att hacka isär namnet "kortfilm" till kort film, då den känns väldigt snygg, hel & välspelad under den korta tid den varar... Igenkänningseffekten är stor, så sekunden innan sluttexten, satt jag med både ett litet leende och en liten rysning... Hoppas Hudson lägger ner skådespelarkariären och börjar göra långfilm med dessa enkla parrareller istället... (Ligger ute på YOUTUBE) se...
WillyV
2008-05-14
Överraskning, svag fyra med fin känsla, skön musik, tunga skådisar och snygg regi. Visst, det här var klart bättre än allt som Hudson hittills gjort framför kameran (med undantag av Almost Famous givetvis).