2.3

Cyber Wars

I en inte alltför avlägsen framtid i den asiatiska staten Sintawan registreras människors identitet i det stora CyberLink. Det enda sättet att slippa det är att ha illegala fuskimplantat (sims). En ung prisjägare arbetar för att sätta stopp för dessa implantat.

Originaltitel Avatar
Alternativ titel Avatar Exile, Cyber Wars, Matrix Hunter
Regissör Jian Hong Kuo
Manus Christopher Hatton
Genre Thriller, Science Fiction, Drama, Action, 2000-tal
Skådespelare David Warner, William Sanderson, Joan Chen, Genevieve O'Reilly, Henry O, Wang Luoyong, Kumar, Kay Siu Lim, Michael De Mesa, Remesh Panicker, T Sasitharan

Robkiller
2013-12-12
en värld med virtuell verklighet kan visa sig ha sina nackdelar... rätt så lågbudget med fula effekter, dålig regi och medelmåttiga skådespelare men handlingen är intressant och det räddar detta...
Djason
2013-05-23
Ok b-film men inte mycket mer, känns som det mesta i filmen kunde vara bättre men helt värdelös är den absolut inte.
Gröne_Orm
2011-12-22
Produktionen skulle ha vunnit på lyxigare foto, långsammare klippning och bättre skådespelare och dialog över lag, men manuset sopar ta mig tusan mattan med exempelvis Matrix.
Lord_saile
2010-11-09
Ehm, asså, tror inte jag fattade hälften av den här filmen, men den va väll helt okej, kommer dock inte se om den
sillyshitt
2008-01-23
Låter ju precis som "Beneath a steel sky" måste se denna =)
Supermanneb
2006-06-07
Liiite för förutsägbar, sedan att den har ordet "cyber" i titeln gör inte saker bättre.
Fylle
2006-06-05