2.1

Cybertracker

Detta är framtiden. Lagen har ersatts av "Cybertrackers" som spårar upp den skydige och avrättar denne på plats. När secret service agenten Phillips får skulden för ett brott han inte gjort blir han den jagade, men denna agent är inte lätt att ha ihjäl, inte ens för en Cybertracker.

Originaltitel Cybertracker
Alternativ titel Cyber Tracker
Regissör Richard Pepin
Manus Jacobsen Hart
Genre 90-tal, Action, Science Fiction
Skådespelare Don 'The Dragon' Wilson, Richard Norton, Stacie Foster, Jim Maniaci, Joseph Ruskin, John Aprea, Abby Dalton, Steve Burton, David Barnathan, Edward Blanchard, Lisa Larosa, Christina Naify, Duchess Dale, G William Keith, Peter Kluge, Dana Sparks

2012-07-25
90-talet vimlade av såna här billiga scifi-actions. Bra fart och gott om shootouts och explosioner räddar den här, för i övrigt är det väldigt stolpigt och plastigt.
volvo_240
2011-09-19
Riktigt bra ju, fattar inte hur den kan ha 2.9/10 på IMDB. Bra effekter, visst en terminator rip off till cyborg men skitsamma och några luckor i storyn, Men nog var detta underhållande alltid!
Lord_saile
2010-11-09
Halt okej film, men inte mer än så, stark tvåa
StureStenhög
2010-04-01
Ganska mycket en standard-b-rulle. Framtidsscenarion där ekonomisk nytta får gå före människovärde är ju alltid lite kul. Men även om trackernas är skojiga, så erbjuder den här filmen inget nytt på den fronten. Det gör väl inte Don "The Dragon" WIlson heller och även om han känns som en okej b-skådis så är det väl namnet som är hans främsta egenskap. Hursomhelst är underhållningsvärdet i den här rullen iaf okej och visst går det att slå ihjäl 86 minuter med den om man nu vill det. Men det är väl kanske inget jag skulle välja att visa ifall jag hade gäster hemma en söndagskväll
karlmats
2010-03-31
Jaaha, det här var väl ganska harmlöst. Don "the Dragon" Wilson är ju ett sånt där namn man inte kan låta bli att filosofera mer än lovligt kring, kommer han t.ex. att kalla sig för The Dragon även när han är 80 år och inte har nåt hår? Cyborgs är alltid ett intressant tema och här verkar de vara sända av ingen mindre än Beatrice Ask när de gör sina smutsiga vansinnesuppdrag åt staten. Som tur är finns ju draken där och representerar lite vett i vardagen. För att vara en c-film ser den helt okej ut och handlingen är väl precis sådär lagom intressant att man håller sig vaken utan större problem. Ibland blir man dock förvånad över vad folk väljer att slänga ut på tradera, och vad folk väljer att köpa. En ganska stabil 2a.
paninaro
2010-03-29
Då har man fått se Draken då, och nog kan man tänka sig att se mer. Riktigt sweet namn alltså. Annars är det här en ganska typisk b-film som varken är särskilt irriterande eller så värst skön. De flesta skådespelare gör inte så vidare bra ifrån sig och jag har nog aldrig sett så många omotiverade bilvolter med efterföljande explosioner. Hur som helst, Cybertracker är en film som duger när Voddler trilskas med Hjältehunden från New York.
distinkt
2008-10-03
tappade mer och mer hela tiden. :(
Dele
2008-08-19
Massor av överdrivet våld och klyschor såklart, men faktiskt en story som inte är rakt igenom intetsägande.
Docklands
2008-01-06
Den här filmen är en riktigt dålig Cyberpunkfilm. Men figtherna är väl okej. Men storyn är riktigt dum. Vill även ge en tumme upp för miljöerna, är mest en bakis film eller något i den stilen.
fisk0
2006-11-22
Det var även överdrivna mängder av bilar som exploderade och flög runt utan någon direkt anledning, och irriterande dålig fighting som inte heller tillförde något.