3.2

Cyborg She

Jiro firar sina födelsedagar ensam, men får ett år sällskap av en underlig flicka som förföljer honom. Det visar sig snart att hon är en cyborg från framtiden på ett högst personligt uppdrag.

Originaltitel Boku no kanojo wa saibogu
Alternativ titel Cyborg Girl
Regissör Kwak Jae-yong
Manus Kwak Jae-young
Genre Romantik, Action, Drama, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Kenichi Endo, Haruka Ayase, Kenta Kiritani, Fumiyo Kohinata, Megumi Satô, Keisuke Koide, Risa Ai, Yoshikazu Ebisu

Zebulonm
2017-06-11
Den här gillar jag. Lite feelgood men ändå med sorgsna drag.
Redfield4ever
2014-02-25
En förvånansvärt seriös film. Den är fylld med roliga ögonblick men för varje glad stund finns det en sorglig eller nedstämd som motarbetar den. En sci-fi film med fötterna på jorden. En såndär film som man nästan borde se om bara för att grubbla lite över sin egen existens.
AirikrStrife
2012-01-14
Charmig till tusen
Jörmungandr
2011-08-20
Undehållande japansk dramakomedi om en man som i framtiden skapat sin drömflicka och skickat henne tillbaka i tiden för att göra hans liv bättre. En del riktigt kul scener, påkostat och välgjort.
väggar
2010-10-10
Helt otroligt utdragen, och jag förstår inte hur, men den lyckades faktiskt underhålla mig.
HerrNenne
2009-12-19
Väldigt söt och väldigt bra. Gillar hur filmen inte är begränsad till genren utan flyter mellan romantisk komedi, lättare sci-fi, och katastroffilm. tyvärr saknar den lite känslor, det känns tidvis lite för mycket som programmeringsmotivation mer än kärlek. Sen brukar filmer som handlar om tidsresor tyvärr alltid bli så fulla av logiska lyckor.
Albinoskarsson
2009-11-29
apkass!
Kurosawafan
2009-08-18
tycker inte det är tillräckligt berörande och lite för larvigt, starkt 2.a , kanske svag 3a om jag vore mkt snäll
Animatronic
2009-07-16
grym film,
Choy
2009-04-04
Seg och saknar någon riktig handling. Känns som det fanns mycket mer potential i konceptet. När Jae-young missar i ett tema som han kört hårt genom filmen så känns det bara tomt. Trots allt charmig film, så godkänt, men inte mer.