1.8

D3: The Mighty Ducks

I den tredje filmen om hockeylaget får Ducks stipendium till Eden Hall Academy.

Originaltitel D3: The Mighty Ducks
Regissör Robert Lieberman
Manus Steven Brill, Jim Burnstein
Genre Drama, Komedi, Familjefilm, Action, 90-tal
Skådespelare Emilio Estevez, Jeffrey Nordling, David Selby, Heidi Kling, Joshua Jackson, Joss Ackland, Elden Henson, Shaun Weiss, Vincent Larusso, Matt Doherty, Garette Ratliff Henson, Marguerite Moreau, Michael Cudlitz, Christopher Orr, Aaron Lohr, Ty O'Neal

Skapad 2019-11-09 av m86
Efter alla sina framgångar i dom första 2 filmerna om hockeylaget \"The Mighty Ducks\" så får laget ett stipendium till skolan Eden Hall Academy i denna 3:e film från 1996. Allt verkar fridfullt...   Läs mer »

Metheuz
2016-04-13
Ofta ett lag leder med 9-0 i hockey och tappar det till 9-9 i sista perioden... Lite för mycket fåniga hyss på skolan också.
2014-11-16
Den tredje och sista delen av Mighty Ducks. Så även den mest seriösa, och det märks i och med att det inte alls är lika mycket skämt som i dom andra filmerna. Jag tycker det är något som filmen förlorar på för när jag som ung tittade på dessa filmer så var det humorn(och sporten) som vann mig över och fick mig att gilla de två tidigare filmerna. 2+
Punkliv
2014-07-07
Halleluja, vad dåligt!
Lotso
2014-07-05
I sin helhet ingen vidare bra film alls. Allt som gjorde de andra två någorlunda bra och underhållande samt humoristiska är borta totalt här. Knappt någon Emilio Estevez vilket resulterar i en ointressant film i en filmserie som inte var något särskilt mästerligt till en början. Håll er till 1an och 2an och skippa denna med all rätt!
karlmats
2014-04-07
Nu är serien död och begraven (förutom en tecknad spinoff) och tur är väl det, för hade det kommit en till hade jag väl gett mig fan på att se den också. Allt är bara så mycket sämre och mindre kreativt än i de tidigare filmerna. Samtidigt känns så mycket igen, till och med den sköne Gunnar Stahl är tillbaka även om han nu spelar målis i det onda laget istället! Scenerna med Emilio höjer givetvis upp, och det faktum att det trots allt är Ducks man får se gör ju att 1an blir omöjlig att sätta. I övrigt är det billigt och uselt och mest en anledning att promota laget och sälja merch. Nej, jag låter serien dö med lite värdighet, samtidigt är jag rätt glad att den, likt KD efter nästa riksdagsval, inte kommer upp igen.
trevs
2010-03-20
Är ett litet fan av de andra filmerna. Gamla favoritrullar från den tiden då man hade drömmen om att bli nästa Foppa. Dock är detta ren smörja, får en tvåa för att jag inte kunde råka bli att dra lite på läpparna när Buffelbrodern nr 2 Dean Portman inträder filmen. Annars mycket dålig.
DanielMott
2010-01-18