2.9

Dagdrömmar

Komedi om en ung man som vill gifta sig. Först måste han dock in till stan och skaffa ett jobb för att kunna försörja sin blivande familj.

Originaltitel Daydreams
Regissör Edward F Cline, Buster Keaton
Genre Komedi, Stumfilm, Kortfilm, 20-tal
Skådespelare Buster Keaton, Joe Keaton, Joe Roberts, Edward F Cline, Renée Adorée

myslas
2016-01-03
Den ständigt otursförföljde Buster är normalt sett den bästa Buster och den här filmen har sina stunder men är väldigt ojämn. Scenen när han spelar i Hamlet är orimligt rolig på något sätt. Synd att det inte finns någon fullständig kopia.
hsimpson
2013-02-04
kakbakarn har så rätt. Keaton är Keaton, liksom. Stark trea, finfin film!
kakbakarn
2012-10-08
På nåt plan älskar man ju alla Busterfilmer mer än alla andra filmer. Oavsett kvaliteten. Den här är riktigt fin faktiskt, en typiskt skön, fin och rolig Busterrulle. Ändå är det lite svårt att sätta en fyra tror jag.
Astrojacob
2012-08-01
Stackars Buster, som vanligt. Bara otur, sorg o elände, men genialiska scener som blir en skön Fyra.
Noseman2005
2012-02-15
Det är full fart, men aldrig riktigt roligt.
Paddyeahh
2010-12-20
Jag skrek när jag såg skunken. Ibland ifrågasätter jag min mentala hälsa.
kennert
2010-07-25
Keaton är Keaton.
ses11
2009-06-12
Jag förstår inte hur folk kan sätta sämre än 3 på denna film, hans finurliga sätt att formulera sin situation, de unbderbara stuntnumren och den härliga humorn. En underhållande film.
Tonti
2007-07-10