1.9

Dagissnuten

En polis blir tvungen att arbeta under täckmantel som förskolelärare för att fånga en farlig brottsling. Hur klarar den tuffa polismannen ett gäng förskolebarn? Lyckas han charma den vackra lärarinnan? Och sist men inte minst, kommer han att lyckas med sitt uppdrag?

Originaltitel Kindergarten Cop
Regissör Ivan Reitman
Manus Herschel Weingrod, Timothy Harris, Murray Salem
Genre Action, Komedi, Thriller, Kriminalare, 90-tal
Skådespelare Arnold Schwarzenegger, Penelope Ann Miller, Pamela Reed, Linda Hunt, Richard Tyson, Carroll Baker, Cathy Moriarty, Joseph Cousins, Christian Cousins, Park Overall, Jayne Brook, Richard Portnow, Tom Kurlander, Alix Koromzay, Sarah Rose Karr

Jamesa
2018-09-10
Lite smårolig emellanåt, stadig 2:a !
2017-11-28
he, he, he det här är ju en dålig klassiker...

2017-10-30
Har nå sett den ferdig. Blir +3. Kunne blitt en firer men noen ting trekker ned. Har ingenting å gjøre på noen "sämsta" liste. Det finnes utrolig mye mer skit der ute.
2017-10-17
ganska kul

2017-06-04
Må se den ferdig men det blir minst 3.
Solidus
2016-11-06
Perfekt mix av humor, action och drama. Detta hade kunnat bli en kalkon, men Arnold är perfekt i rollen som stenhård polis som måste undervisa småbarn. Jag säger som Slips: jag blir glad av filmen och jag kan inte tänka mig ett liv utan "Dagissnuten".
gjoob
2016-06-30
Trist, sockersöt historia med en översympatisk Arnold och väldigt lite action.
Dream
2016-05-15
En kul klassiker som har sina stunder tack vare Arnold Schwarzenegger och den typiska 90-tals charmen! Det är en lagom fjantig film som möter allvar på ett ett skönt sätt.
Slips
2015-12-17
Detta är en av mina favorit actionfilmer. Älskar blandningen av humor och action. Och att den är NÄSTAN som en barnfilm/familjefilm. Spännande och man blir glad av den. Och jag gillar Arnold Schwarzenegger
Tatty
2015-02-14
Riktig härlig och rolig film samt spännande också.