3.7

Dangerous Men

Mira och Daniel är kära (så kära "that it scares me" enligt Daniel) och tar en promenad på stranden. De stöter på ett par MC-knuttar. Daniel lyckas övermanna den ena, men blir ihjälhuggen av den andra. Mira berättar för gärningsmannen hur manlig hon tycker han är. De tu tar sig till ett hotell där Mira klär av sig och går mot knutten. Vad han inte vet är att hon har en kniv mellan skinkorna (!) som hon... Sedan följer en mordodyssé genom USA... Inspelningen av denna, som de flesta verkar överens om att kalla den, kalkon inleddes någon gång under 70- eller 80-talet och avslutades i mitten av 90-talet. Premiär fick den först 2005 - inför två besökare. När den visades som nattföreställning på Laemmle's Sunset 5 i Hollywood sålde dock biljetterna slut. Anledningen till att filmen byter handling efter sisådär 2/3 är att huvudrollsinnehaverskan fick sparken av regissören.

Originaltitel Dangerous Men
Regissör John S Rad
Manus John S Rad
Genre 2000-tal, Action, Äventyr, Komedi, Kriminalare, Drama, Mysterium
Skådespelare Melody Wiggins, Kelay Miller, Michael Gradilone, Annali Aeristos, Bryan Jenkins

Starkbröl
2020-07-31
Supervärdelös hämndfilm, känd för att den är så dålig. Jag minns att vi gjorde film i mellanstadiet, och det var ungefär lika dåligt som det här, men det var i alla fall kort. Eventuellt har regissören egentligen velat göra våldtäktsporr men inte vågat gå fullt ut. Filmen finns att se på Youtube men tyvärr är den inte det minsta underhållande även fast den är så dålig.
92axha10
2019-06-21
En av de galnaste filmerna någonsin. Allt är fel eller bakvänt. Underhållande som få.
djonipony
2006-01-25
denna lär man ju aldrig komma över, men fan va kul d skulle va! garva som fan när jag läste en australiensisk recension av den.