1.6

Dangerous Water

När några ungdomar firar Spring Break i Florida så blir de attackerade av hajar.

Originaltitel Spring Break Shark Attack
Alternativ titel Dangerous Waters: Shark Attack
Regissör Paul Shapiro
Manus James LaRosa
Genre 2000-tal, Drama, Thriller
Skådespelare Shannon Lucio, Riley Smith, Bianca Lishansky, Genevieve Howard, Kathy Baker, Warren McAslan, Bryan Brown, Wayne Thornley, Wayne Harrison, Sindi Harrison, Mehboob Bawa

Robkiller
2018-11-10
Ungdomsdrama med lite hajar.. inget direkt sevärt.
Sir_Lord
2013-01-31
Sunkig kopia på piranha men med hajar istället. Hajarna gör inte många knop men lyckas skapa kaos ändå. Människorna är precis lika dumma som de brukar i såna här filmer. Bäst är blodfontänerna i vattnet som kommer med jämna mellanrum
Xenox
2012-10-27
En besvikelse, finns betydligt bättre hajfilmer.
2012-10-27
Ett par hotfulla fenor gör ingen hajfilm. Lättklädda tjejer och såpaintrig är vad det bjuds på. Kass i de flesta avseenden.
Metheuz
2012-08-14
Roliga plasthajar i denna film som är så sjukt fult gjorda för det mesta. För att kompensera slängde man helt sonika in lite klipp från naturfilmer på något som såg ut som en helt annan ras än plasthajarna. Fast egentligen så var det här inte en film om hajar utan om två blyga tonåringar och en slibbig våldtäktsman ackompanjerat av mängder av lättklädda ungdomar.
Jörmungandr
2011-08-20
Lovade mer än vad den levererade. Snygga brudar förvisso, men det var som ett plågsamt långt avsnitt av en tv-serie, tänk Melrose Place eller dylik dynga. Collegeungarnas ointressanta kärlekshistorier i centrum och hajarna bestod mest av cirkulerande gummifenor. Inget riktigt gore eller bra foton på hajarna. Bland det sämst i genren jag sett...
Hallkatla
2010-04-28
Jag får hellre spetälska och slår ihjäl mig med en arm jag tappat än att jag ser den här filmen igen. Storyn är förutsägbar, skådisarna är sämst, de enda effekterna som är bra är kanske hajbetten men resten är värdelöst och plastigt och jag vet inte vad, haj infon är bara... skrattretande... nej.... NEEEEJ!!!!! NEJ! (jag skulle se filmen igen bara för att skriva ner allt som händer och vad jag hatar med det)
Redfield4ever
2010-04-02
Jag älskar den här filmen! Den är såååååå jävla usel atrt jag blir mer och mer underhållen för varje gång jag ser den!
Dele
2010-02-13
Förargelseväckande trams.
TheHorrorfan
2010-01-18
Den är inge bra men har ju sett värre .