1.7

Darkman II - The Return of Durant

Durant har planer på att ta över stadens narkotikahandel med hjälp av sitt tunga artilleri och det blir Darkmans uppgift att försöka stoppa honom.

Originaltitel Darkman II: The Return of Durant
Alternativ titel Darkman 2
Regissör Bradford May
Manus Robert Eisele, Lawrence Hertzog, Steven McKay
Genre Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Larry Drake, Kim Delaney, Arnold Vosloo, Renée O'Connor, Lawrence Dane, Jesse Collins

2015-06-23
Värdig uppföljare då Larry drake får agera ut ännu mera i sin elaking roll. Tycker åxå att Arnold voslo är bra mkt bättre än Liam niesons version av darkman. 2+

2015-05-30
Om möjligt ännu mer usel än den första filmen. 1/10
2014-12-09
Denna uppföljare har en hel del posítiva sidor i jämförelse med föregångaren. Denna film har bättre skådespeleri och här har man tonat ner det överdrivna och det serietidningsaktiga. Denna känns mer stabil. Föregångaren eller originalet hade dock en mer fascinerande och intressantare historia.
DrJW
2013-08-08
Med tanke på hur Larry Drake, som också spelade skurken i första filmen, dog så är handlingen till den här rätt absurd. Inga yttre skador heller! Har ungefär samma intro som den första filmen, men resten kändes mer som en pilot-avsnitt till en serie som aldrig blev av.
ClintanTheKing
2012-09-20
Jag gillar idéen med Darkman, men utförandet är ju mindre bra, minst sagt. Nivån är så b den kan bli och skurken "Durant" måste vara den sämsta skurken som någonsin skådats. Och varför klassas denna som en superhjältefilm? Nästan en etta...
craptastic
2011-07-01
Lika blek som första filmen. Ointressant thriller action med en töntig hjälte.
iKino
2009-11-01
Jag tycker att uppföljaren förlorade en hel del av orignalets charm, vilket i sin tur förstörde en hel del. Kanske om Sam Raimi hade regisserat och skrivit manuset så hade det varit annorlunda, men icke. Tråkigt, men det finns värre uppföljare.
Mepsipax
2007-07-24
så dåligt att det nästan är roligt
2007-05-17
onödig uppföljare utan Neeson. Billigare effekter och sämre story
ThePhantom
2007-03-25
Det finns värre uppföljare.