1.7

Exposed

Efter att ha bevittnat ett mirakel, upplever en ung kvinna märkliga saker samtidigt som en polisdetektiv söker efter sanningen bakom hans partners död.

Originaltitel Exposed
Alternativ titel Wisdom
Regissör Gee Malik Linton
Manus Gee Malik Linton
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Ana de Armas, Keanu Reeves, Christopher McDonald, Big Daddy Kane, Venus Ariel, Mira Sorvino, Michael Rispoli, Gabe Vargas, Laura Gómez, Ismael Cruz Cordova, Jeanette Dilone, Denia Brache, Ariel Pacheco, Melissa Linton, Danny Hoch, Sandy Tejada
Filmnummer 119419

dudson
2019-04-08
Skum film full med trasiga/creepy folk som gör massa ologiska beslut Även massvis med moral samt religösa undertoner. Inte mycket detektiv arbete här inte. Reeves ser mest trött ut/ Därav filmens känsla.
Djason
2018-03-19
Skulle kunnat ha blivit bra men nu är det en seg och rätt slätstruken historia. Enda bra är väl Ana de Armas som både är vansinnigt vacker och spelar bra. Keanu Reeves visar åter en gång vilken träig skådis han är.
HerrNenne
2017-07-18
Har en hel del riktigt bra idéer men berättandet av dem skapar inte speciellt mycket intresse.
coastaltown
2017-07-02
Stängde av efter halva. Riktigt usel.
Boondock_saint
2017-06-07
Jag tycker den funkar helt okej, nej det är inte en bra film men den tar upp oväntade teman. Jag tycker synd om regissören, fy fan för att skriva och regissera någonting så här viktigt och så klipps det sönder av filmbolaget till den grad att regissören inte ens vill ha sitt namn på slutresultatet. Det hade varit intressant att se en version som var klippt enligt hans vision.
fridenpaden
2017-04-18
They didn't kill Cullen. They killed the movie.
jonbo
2017-02-02
Mycket av filmen är ju på spanska, och jag såg otextad, så fattade ju inte allt. Men det känns mest som man försökt med att fånga en hotande känsla men inte skapat någon story att rymma detta i. Sen är ju Keanu i vanlig ordning ganska dålig.
Harford
2016-11-27
Usel film som tydligen klipptes om av filmbolaget utan regisörens medgivande för att få med Keanu Reevs mer. Han är verkligen en dålig skådespelare. Filmen är obegriplig och saknar i princip helt en fungerande handling. Ana de Armas däremot är både snygg och en duktig skådis och kan bli en av vår tids stora stjärnor.
Trithon
2016-10-08
Ganska skum film som tuffar på i långsamt tempo.
Robkiller
2016-07-23
Drama på spanska med mystiska undertoner. Lågt tempo och överlag synnerligen värdelös... men det verkar som om filmen i regissörens originalversion ska vara bättre, den som släpptes officiellt känns i alla fall sönderklippt.