2.7

Day Night Day Night

En nittonårig flicka har bestämt sig för att utföra ett självmordsdåd vid Times Square. På ett motellrum följer vi hennes grundliga förberedelser, utan att vare sig bakgrund eller motiv redovisas.

Originaltitel Day Night Day Night

2009-11-20
Faller pladask.
PeterTheW
2008-02-03
Hade satt en fyra direkt om det inte var för slutet. Filmen är rätt igenom seg, men blir för det aldrig vare sig tråkig eller ointressant. Dessutom har man lyckats trycka in en hel del härlig humor. Synd bara att filmen får ett sånt meningslöst slut.
synthpopper
2008-01-08
fruktansvärt meningslös, en bra idé som slutar i fjasko.
kongaa
2007-11-24
en film man hade velat veta slutet på... den var annars intressant om dom hade kommit nån vart
Bredman
2007-11-04
Bra försök, men filmen når inte fram. För utdragna scener.
Minik?
2007-10-23
Det här var ett försök... till något, men det är svårt att ens veta vad, eftersom att den är, som sagt, värdelöst utförd. Kanske inte så konstigt, eftersom att storyn i grund och botten inte har ett skit att komma med. Och de har inte ens jobbat vidare på den, så vi har ett en och en halv timmes tomt skal. Otroligt långttråkigt; en mer oengegerande film får man leta efter....
claudiomarino
2007-10-16
Arma kvinna, man lider med henne från scen 1. Många trovärdiga detaljer. Trist med alla mskor som stirrar på henne och in i kameran i slutscenerna.
Spicey
2007-10-03
Så dålig!
Jonnalill
2007-10-02
Njä!! Tanken är väl att det här ska vara en långsamt krypande suggestiv historia, men resultatet är en studie i monotoni. Ljudet är mediokert.
MrFloppy
2007-09-29
Störde mig nog på allt som gick att störa sig på i den här filmen. Sämst var alla människor som stirrade rakt in i kameran. Blev tummen ned.