2.4

Days of Thunder

Cole Trickle börjar tävla i NASCAR-racing. Han är en tuff förare med hett temperament och hans attityd gör att han får problem med både de andra förarna och sitt eget team.

Originaltitel Days of Thunder
Regissör Tony Scott
Manus Robert Towne
Genre Romantik, Action, Drama, 90-tal
Skådespelare Tom Cruise, Nicole Kidman, Robert Duvall, Randy Quaid, Cary Elwes, Michael Rooker, Fred Dalton Thompson, John C Reilly, J C Quinn, Don Simpson, Caroline Williams, Donna W Scott, Chris Ellis

2017-10-22
2016-10-16
Nej, den här är inte bra!
Diclonius
2016-10-14
Ja nog var han med i mycket skit i början av sin karriär, Scientologdåren.
Drachenherz
2015-04-11
Härligt mycket 80 över den. Oväntat underhållande, tunn story men stabil och med massa charm. Grym musik.
2014-11-12
Är egentligen samma film som Top Gun, fast med racingbilar istället. Lövtunnt och extremt ytligt där allt fokus ligger på Cruise och tävlingarna, men inte helt utan en viss charm. Men storymässigt tror jag tom Driven av Renny Harlin har mer djup.
2014-10-30
En småsöt kärlekshistoria och bra musik, dock bitvis förutsägbar. Som Top Gun fast i racing, samme regissör och producenter som gjorde Top Gun är det också. Med Tom Cruise, Nicole Kidman och Robert Duvall i huvudrollerna. 2+
bad_droidboy
2014-07-22
ostig :D
dudson
2014-01-25
Nåja rätt underhållande när man ligger bakis och vill ha nått lättsamt.
kakbakarn
2013-09-08
En Top Gun-light på många sätt. En typiskt manlig sportfilm med alla bekanta ingredienser, men det är ett effektivt Hollywoodberättande som garanterar viss underhållning. Kul skådespelaruppsättning dessutom.
xpndr
2013-08-02
Svag handling och rätt tråkig. Inte något speciellt bra skådespeleri heller.