1.6

Deadwater

När radiokontakten tappas med ett återinsatt slagskepp från andra världskriget som skickats till persiska viken skickas en specialstyrka in med hjälp av NCIS utredare och forskare. De har skickats dit för att tillfångata terroristerna, men de kommer att springa på en lömsk fiende.

Originaltitel Deadwater
Alternativ titel Black Ops
Regissör Roel Reiné, Rebel Wan
Manus Ethan Wiley, Roel Reiné
Genre 2000-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Lance Henriksen, James Russo, Gary Stretch, Jim Hanks, Katherine Randolph, D C Douglas, Sophia Manuela Sheetz, Grant Mathis

Djason
2010-01-06
När Lance är inblandad är det allt som oftast b-film det handlar om, och absolut inget undantag här inte.

2009-09-13
Låter spännande, men faller platt nära på. Henriksen är stabil men inte det han fått jobba med här, det är förutsägbart och fyllt av klichéer.
ziferN
2009-07-06
Tråkig.
chris_lambert_
2008-09-05
ojojoj, silket skit.. Alla klyschor och pro-amerika-kommentarer intryckta i en rysaraction om ett nazispöke på en båt. Lance henriksen övertygar med en rad fina citat i denna soppa..
jonbo
2008-07-23
Duschscenen är patetisk, i övrigt en b-film bland mängden.
Huxor
2008-06-19
helt otroligt skit
Dr-Bergwall
2008-06-19
ett under att man ens orkade se skiten utan att slå av
matsc
2008-05-09
Slagskeppet från andra världskrigen är väldigt likt ett transportskepp från 70-talet eller senare ;). Ologisk, dåliga skådespelarprestationer, dåligt... allt!