1.6

Death Ring - människojakt

Matt Collins, före detta elitsoldat, numera atlet och överlevnadsexpert, drogas och kidnappas tillsammans med sin fru. När han vaknar upp befinner han sig på en ö, där han ska agera jaktbyte åt fyra högklassiga yrkesmördare. Medan det att människojakten pågår hålls Matts fru fången - allt för att sporra honom till tuffast möjliga motstånd.

Originaltitel Death Ring
Regissör R J Kizer
Genre 90-tal, Action
Skådespelare Mike Norris, Billy Drago, Isabel Glasser, Chad McQueen, Branscombe Richmond, Tammy Stones, Don Swayze, Elizabeth Sung
Filmnummer 19847

2012-03-12
Och efter en omtitt nu när jag har den oklippta versionen kan jag fortf konstatera att denna idiotfilm är underhållande.
Christofer
2007-07-16
Haha, vilken kalkonrulle. bäst är ju Don Swayzes hår :o) Men lite underhållningsvärde finns det ju trots allt i filmens handling också.
2007-05-17
Billy Drago är alltid skön, och bortser man från den pinsamme Mike Norris är detta en häftig action full av klyshor och tuffa skurkar
thurmond
2005-06-19
klassiker!
Mannen
2004-09-03
sämst, sämst
2004-03-07
Tja, vad kan man förvänta sig av en film med "den nya generationens action-stjärnor"; Mike Norris (Chuckens son), Don Swayze (Patricks lillebror) och Chad McQueen (Steves son)?