1.3

Decommissioned

John Niles är en pensionerad FBI-agent vars liv vänds upp och ner när han upptäcker att han är syndabocken för en hotande CIA-plan att mörda USA:s president. Detta leder till att Niles hamnar i en kamp mot klockan för att lyckas rädda inte bara sin egen familj utan även ledaren av den fria världen. Här handlar det om att döda eller bli dödad.

Originaltitel Decommissioned
Regissör Timothy Woodward Jr
Manus Sean Ryan
Genre 2010-tal, Action, Thriller
Skådespelare Johnny Messner, Vinnie Jones, Estella Warren, James Remar, Michael Paré, Richard Burgi, Matt Cinquanta, Rachel Laurenne, Ardeshir Radpour, Stefania Spampinato, Braxton Davis, Michael J Long, Chris Muto, Chris Jai Alex, Adriano Masciarelli, Connor Garelick
Filmnummer 119424

Djason
2016-12-26
Har allt som en värdelös b film brukar ha. Här springer Johnny Messner omkring med en soltorkad tomat över ögat eller om det ska föreställa ett sår, vad vet jag. Denna kalkon kan inte ha kostat många korvören.
jonbo
2016-09-18
Mer eller mindre värdelös, beroende på vad du jämför med. Woodward fortsätter sin tirad av tröttsamma b-filmer med sitt stjärngäng Paré och Jones tryggt med i rollistan.