1.8

Decoys

Luke och Roger är två killar vars enda mål i livet är att bli av med oskulden. Men Luke upptäcker något konstigt med en av campus flickorna, hon verkar inte helt... mänsklig.

Originaltitel Decoys
Regissör Matthew Hastings
Manus Matthew Hastings, Tom Berry
Genre 2000-tal, Komedi, Skräck, Science Fiction
Skådespelare Corey Sevier, Stefanie von Pfetten, Kim Poirier, Elias Toufexis, Meghan Ory, Enis Esmer, Krista Morin, Nicole Eggert

2018-01-01
Tänk att det finns så många usla filmer och denna är en av dem!!!
2016-10-18
Som en billig blandning av Species och the Faculty, båda betydligt bättre än den här. B-produktion helt klart med lite snygga brudar, korkat manus och tarvliga effekter. Gick att se trots allt så nu är det bara att ge sig på den säkert ännu sämre del 2.
Tatty
2015-05-19
Jaha. Okej. Hmm vad ska man säga. Filmen var okej men skum.
produr
2014-05-14
Dålig variant av Species
Asmorod
2012-11-22
"That\\'s it, ladies. SHOW ME YOUR NAVELS!"
Robkiller
2011-12-08
Totalt värdelös... extremt lågbudget försök till kopia på Species.... har nog sämsta skådespelarna någonsin.. och resten är väl inte direkt nå bättre.
ami86
2010-12-29
Somnade medan jag tittade på den här... klockan 2 på en eftermiddag. Det säger nog nåt om hur underhållande jag tyckte den här var.
TheHorrorfan
2010-03-26
Den här är mycket bättre än 2an den här var bra.
KyLLo
2009-12-29
Som en blandning mellan en American Pie-uppföljare och Species.
Djason
2009-09-26
Tycker den här är jäkligt charmig, gjord med en ganska smal budget misstänker jag.