Kom ihåg mig Glömt lösenord Logga in
2.4

Deep Impact

En jättekomet är på väg mot Tellus, en rymdpatrull skickas ut för att försöka spränga den och på jorden organiseras en sorts modern Noas Ark för utvalda människor och djur.

Originaltitel Deep Impact
Regissör Mimi Leder
Manus Bruce Joel Rubin, Michael Tolkin
Genre Drama, Action, Romantik, Science Fiction, Thriller, 90-tal
Skådespelare Robert Duvall, Morgan Freeman, Elijah Wood, Téa Leoni, Vanessa Redgrave, Maximilian Schell, Jon Favreau, Leelee Sobieski, Dougray Scott, James Cromwell, Ron Eldard, Mary McCormack, Richard Schiff, Blair Underwood, Kurtwood Smith, Laura Innes

mi9
2018-07-26
Bra tema - sentimental film stannar på en 2:a
Sarakin76
2018-03-07
Blanding av komedie og tragedie.
Robkiller
2018-01-05
Drama med en komet. Alldeles för långdragen med sina två timmar, känns som om hälften kunde tas bort utan problem. En hel del skådespelare man känner igen, och en handling som inte är alltför tokig ändå.
2017-10-18
2017-09-21
Sämst!! Är inte förtjust i "katastrof" filmer för de är nästan alltid rena katastrofen (: Nej, allvarligt, så fort det händer någon stor katastrof ska det alltid drabba stackars USA, men det alltid amerikanarna som klara biffen.. Är så jäkla less på all propaganda film som kommer från USA, trots att jag själv bott i staterna... Ja, jag vet att den här är en gammal film.....
yrkeschaufföre
2017-01-15
Ingen höjdare men slutet är ett plus
Dele
2016-12-11
Visst är det svulstigt och sentimentalt a´la Hollywood, men också ganska välgjort, och tacksamt nog befriande sparsamt med coolhetsfaktor och machomanér. Oceaner bättre än den samtida och urbota korkade Armageddon.
92axha10
2016-02-20
Kunde inte låta bli att le genom hela filmen. Jag är medveten att filmen är full med klichéer och löjliga scener men det gjorde den kul i mina ögon.
Hogman
2016-01-28
Herremin jävel vilket äckelsentimentalt dravel
2014-11-01
En mera human syn på en katastrofs inverkan på individuella människors liv. Den amerikanska faktorn hålls i schack, vilket är ett stort plus.