1.3

Demon Island

Några ungdomar tävlar på en öde ö om en summa pengar till deras studentförening. Tävlingen tar ett abrupt slut när en demon börjar jaga ungdomarna.

Originaltitel Demon Island
Alternativ titel Pinata: Survival Island
Regissör David Hillenbrand, Scott Hillenbrand
Manus David Hillenbrand, Scott Hillenbrand
Genre Skräck, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Jaime Pressly, Garrett Wang, Julia Mendoza, Nicholas Brendon, Eugene Byrd, Casey Fallo, Nate Richert, Lara Wickes, Ed Gale, Aeryk Egan, Daphne Duplaix, Tressa DiFiglia

niebaotan
2016-01-13
Oj! Underhallning finns det gott om men det har ar ju fenomenalt uselt pa alla satt och vis. Jisses....
TheHorrorfan
2014-11-17
Väldigt kass, men lite rolig ändå. Får bli en svag 2a.
arvidsollenby
2012-12-06
Jag har sett många riktigt dåliga filmer i mitt liv... ...det här är en av dem.
GrandMaster_E
2010-03-13
Hur skådisarna kan hålla sina stenansikten i denna urdumma historia är en gåta. HAde faktiskt ingen aning om vad filmen handlade om så det kom som en kanonskrattfestöveraskning då den riktiga titeln pluppade upp i början utav filmen "Piñata: Survival Island"!!! Demon Island verkar vara ett trick för att kunna sälja filmen till ovetande :P Iallafall...filmen handlar om en Piñata som är besatt av onda andar och dödar folk...fula effekter är det och hyfsat fjantigt i de långa 85 minuterna den håller på.
Lyko
2005-05-05
satt och kollade på den häromkvällen med en kompis.. höll på att dö av skratt! filmen är så dålig att den blir kul =D
NoWireHangers
2004-12-28
Kass film, och det hjälper ju inte att effekterna är i klass med de i Spawn och Gräsklipparmannen
magicadespell
2004-12-26
Den sämsta film jag har sett tror jag ;) producentens pappa har nog mycket pengar ;) jag tycker alla borde se den...- bara för att kunna säga att man sett den sämsta filmen någonsin
Djungelurban
2004-12-19
Tycker synd om skådisarna. Både Nicholas Brendon och Jaime Pressly trodde att dom skrev på för en skräckfilmsparodi... När dom kom fram till inspelningen dock så visade det sig att den skulle bli seriös. *suck*
StarkeArnold
2004-11-11
sämre film får man leta efter...filmen kan beskrivas med 21 bokstäver...: J.Ä.V.L.A.H.E.L.V.E.T.E.S.S.K.I.T.F.I.L.M
Bomkia
2004-07-02