2.1

Den galna jakten på ringen

En rik man kommer på en tjuv med att göra inbrott i sitt hem. Han får tag på tjuvens lyckoring. Berövad på sin goda tur och charm och dömd till en framtid av otur försöker tjuven få tillbaka sin ring.

Originaltitel What's The Worst That Could Happen?
Regissör Sam Weisman
Manus Donald E Westlake, Matthew Chapman
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Danny DeVito, Martin Lawrence, John Leguizamo, Glenne Headly, Nora Dunn, Siobhan Fallon, Richard Schiff, William Fichtner, Carmen Ejogo, Bernie Mac, Ana Gasteyer, Sascha Knopf

Murvel48
2016-02-22
Lawrence är lika usel som han brukar vara och De Vito lyfter inte filmen till en tvåa.
2014-11-09
Skippa denna dynga.
ClintanTheKing
2012-06-08
Sådär.
WillyV
2010-10-09
Stark etta eller svag tvåa.. Tråkig till 98 %, falsk och ofta dålig komisk tajming. Men ibland glimrade Lawrence till. DeVito och Bernie Mac är/var ju bara två nollor, överskattade, överbetalda - men i alla fall en av dom är död.
Draindemon
2009-08-22
Finns det nån mer irriterande skådis än Martin Lawrence!?! blir en tvåa tack vare alltid pålitlige Mr. DeVito
Godamodern
2009-06-20
Absolut ingenting som sätter sig i minnet men dock roande för stunden. Visst är det bananskalshumor men roligt ändå ;)
WederLight
2008-08-27
Kul för stunden, men inget bestående intryck.

2007-07-19
Haha, fan jag tyckte den var skitkul! Och då förtjänar den sitt höga betyg även om själva produktionen inte är så bra i sig..
Lavinia
2007-06-24
nä...blir bara irriterande. men sjunker inte riktigt till en etta ändå
viggo.dase
2007-06-22
Riktigt patetisk bananskalshumor. Jag sitter hellreoch stirrar in i väggen än ser om den här dyngan.