2.1

Den lilla pandan

Ryans pappa jobbar på ett reservat i vildmarken. När Ryan kommer dit har en tjuvjägare stulit en pandaunge, och Ryan och hans pappa måste befria den innan den säljs till ett zoo.

Originaltitel The Amazing Panda Adventure
Alternativ titel Äventyret med den fantastiska pandan
Regissör Christopher Cain
Manus Jeff Rothberg, Laurice Elehwany
Genre Drama, Familjefilm, Äventyr, 90-tal
Skådespelare Stephen Lang, Yi Ding, Ryan Slater, Isabella Hofmann

kanemura
2020-03-09
Extrem nostalgiskt och gött med en energisk Tommy Nilsson som dubbar Stephen Lang. Hade jag sett filmen för första gången idag när jag är 30 hade den nog fått en Tvåa men tack vare nostalgifaktorn får den en trea.
Djason
2016-01-11
Tyckte den var mysig när jag såg den som ung, låter filmen vara som äldre för då hade säkert mitt betyg sänks.
Ojhda
2014-08-22
Som film är det väl inte bättre men alltså frå nästan tårar i ögonen när jag bara ser omslaget för jag fylls med känsla av att vara liten hemma hos farmor och farfar och se denna gång på gång på gång på VHS. Hans pappa sätter upp stjärnorna i taket och säger till honom att varje gång han kollar upp kommer han se samma sak som pappan kommer göra i Kina! En feting favorit när jag var liten.
pirouette
2011-07-02
Min absoluta favoritfilm när jag var liten!
PålG
2010-06-20
Höjer nog min tvåa till en trea... Hahaha. Den var inte så dålig som jag hade för mig...
Halofreak92swe
2010-05-31
Gillade den starkt när jag var liten, måste vara närmare 10 år sedan jag såg den :D Minnen!
Tolke
2010-01-21
Det blir en 2:a för att jag tyckte den va så bra när jag var liten.
Tobetobbs
2010-01-21
Minnen till tusen! =D
Noseman2005
2009-09-01
Varför ser jag sånt här?!
kanemura
2008-06-22
Orginalrösterna hade sänkt det...hur är det möjligt att inte älska han som dubbar pappan, Stephen Lang? Vem är det förresten? Låter som en korsning mellan Tommy Nilsson och Lars Lejonborg.