1.8

Det lever... ännu

Mördarbebisarna, som nu är fem till antalet, har placerats på en öde ö. Några år senare åker ett forskarteam, tillsammans med fadern till en av bebisarna, för att studera hur de vuxit.

Originaltitel It's Alive III: Island of the Alive
Regissör Larry Cohen
Manus Larry Cohen
Genre Skräck, 80-tal
Skådespelare Michael Moriarty, Karen Black, Gerrit Graham, James Dixon, Laurene Landon

2018-05-22
Tja atmosfären och 70-talsstämningen är då som bortblåst och ersatt av trams. En del underhållande trams förvisso, men jag har svårt för Moriarty och hans "humor"
dudson
2017-06-25
Tvär sjuk och helt klart den bästa av Det Lever filmerna! Då dom från 70 talet var riktigt tråkiga&sunkiga. Men i denna så händer det fan grejer hela tiden. Folk slits itu samt blodiga monster födslar O trevligheter.😁 Michael Moriarty spelar galen helt underbart. Påminner mkt om John Litgow vilket åxå är ett plus. Sen har filmen mörk och sjuk humor vilket fattades i dom två första filmerna. I just Love It;)
erkanns123
2014-08-12
Helikopterscenen...helikopterscenen. Har jag skrattat mer nånsin?
haajen
2013-07-11
Den har sin charm och den ser helt ok ut, tror det är samma snubbe som fotat denna som även fotade original TCM. Lite mer stabil tvåa än andra filmen. Sammantaget har det här varit en väldigt ostig men charmig trilogi med film ett som klar standout.
Screwface
2012-12-11
"Det lever ännu..." Haha
GrandMaster_E
2008-03-23
Älskar helikoptern som sprängs när bebisen biter piloten
Christofer
2007-12-15
Haha, det är faktiskt lite kul. Jag måste bara ge den en tvåa bara för att det är så otroligt sjukt. Slutet är dessutom helt wack!
teddybjorntjej
2007-08-17
Filmen var helt okej
2007-07-22
Neeej, varför gjordes den här. den taffliga 70tals känslan är borta och kvar återstår - inget... Se inte den här delen
Dele
2007-02-17
En riktig b-film som med nöd och näppe klarar sig undan det lägsta betyget. Och detta tack vare inledningen och upptakten som faktiskt nästan är ok, sedan blir det bara sämre och sämre.