Devil's Playground

Medan världen dukar under för en zombieapokalyps, jagar Cole, en hårdnackad legosoldat, den enda personen på jorden som kan skapa ett botemedel. Inte ett botemedel mot alla zombies, men även mot Coles eget öde.

Originaltitel Devil's Playground
Alternativ titel London Zombie Epidemic
Regissör Mark McQueen
Manus Bart Ruspoli
Genre Action, Skräck, 2010-tal
Skådespelare MyAnna Buring, Craig Fairbrass, Danny Dyer, Jaime Murray, Lisa McAllister, Craig Conway, Bart Ruspoli, Colin Salmon, Shane Taylor

deswhip
2017-06-10
Hyggligt välspelad och välgjord. Men som sagt nedan Parkourzombies = dålig idé och endast med ett par undantag trista karaktärer.
amam
2016-08-30
Brittiska parkour-zombies. Den gimmicken blev snabbt löjlig med alla onödiga kullerbyttor och volter som zombisarna gör. Skådisarna var inte det sämsta jag sett i en zombiefilm men långt ifrån imponerande. Alla karaktärerna var skit och jag ville att de skulle dö. Svag tvåa.
Murvel48
2016-02-06
Danny Dyers karaktär var lika enerverande som Danny Dyer... Manuset var inget vidare menet blev ändå en ganska hygglig film.
Wulfgang666
2016-01-26
Svag 3a!
Bullen84a
2016-01-23
Nej nej nej
Greigh
2013-05-18
Så kass att jag somnade!
rikirock
2012-06-25
Trots att jag älskar zombie rullar och det hände mycket i filmen så var den tråkig och alldeles för vanlig..
ErikIllacia
2012-05-21
börjar med att väcka ganska stort intresse men cirkus fem minuter in så blir den så otroligt seg och va fan gymnastiserar zombierna för?(!) Jag älskar annars zombiefilmer och det är få filmer i genren som för lägre betyg än 3 av mig men denna va varken originell, märkvärdigt blodig, spännande eller lärorik...usch
2012-02-12
är man såld på zombiegenren är den kanske värd en titt, men den tillför absolut inget nytt förutom parkour *L*. Tam historia.
ScArRrFaCe
2011-12-06
Småfräck. Relationerna i filmen var dock så ologiska att klockorna stannade. Spelar ingen roll om det är bästa kompisen eller pojkvännen som ligger pyrt till, rädda dig själv och pissa på alla andra gällde för de flesta.