2.1

Har du hört ryktet om Morgans?

Ett nyseparerat äkta par i New York blir vittnen till ett mord och tvingas in i vittnesskyddsprogrammet så att de blir förflyttade till en landsortshåla i Wyoming - där de dessutom måste bo ihop.

Originaltitel Did You Hear About the Morgans?
Regissör Marc Lawrence (II)
Manus Marc Lawrence (II)
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Hugh Grant, Sarah Jessica Parker, Sam Elliott, Mary Steenburgen, Michael Kelly, Elisabeth Moss, Jesse Liebman, David Call, Kim Shaw, Wilford Brimley, Gracie Lawrence, Beth Fowler, Dana Ivey, Seth Gilliam, Kevin Brown
Betygsantal 1971

Skapad 2010-05-05 av frienatic
Har du hört ryktet om Morgans? är en gammeldags och ganska trevlig komedi där huvudrollerna innehas av Sarah Jessica Parker och Hugh Grant i roller som de spelat många gånger förut men gör med ...   Läs mer »

wasteoftime
2019-02-12
0,4
2017-10-25
Körsbär
2017-01-08
Riktigt låga förväntningar, och dom infriades. Hurra! Helt okej komedi som faktiskt räddas av en gammal men mycket duktig Hugh Grant
2015-01-08
Trots att jag tycker om romantiska komedier och är mer förlåtande än de fleesta sett till genren så hade jag avskrivit denna film helt. Varför jag då satte upp den på min lovefilm-lista vet jag inte. Nu fick jag hem dem och jag måste säga att jag tyckte om både berättelsen, karaktärerna och skådespelarna i den. De sista 10 minuter blir väl lite väl sockersöta men framtill dess så trivs jag väldigt bra. 3+
labi
2014-09-06
Funkar som förströelse. Helt OK.
Tatty
2014-04-12
Filmen är bra, rolig, lite galen men annars mysig film.
johannanas
2014-03-30
Helt ok dussinfilm förutom slutet. SJP blir för mycket. Gillar både Hugh Grant och Sam Elliott, men de räddar tyvärr inte slutet.
Ful_fisk
2013-08-14
Helt okej och över förväntan. Romantisk komedi med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker. Lite kul ibland och med en Sam Elliot i högform. Klart duglig underhållning.
eraserheead
2013-06-27
Mycket svag tvåa.
ulpe01
2013-03-03
Inte ens Sam Elliott kunde göra det här sevärt.