1.7

Die Zombiejäger

Zombies härjar i Göteborg och kommunen hyr in tre tyska zombiejägare.

Originaltitel Die Zombiejäger
Regissör Jonas Wolcher
Manus Jonas Wolcher, Petter Hörberg
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Martin Brisshäll, Christian van Caine, Nick Holmqvist, Margareta Strand, Aldo Cunei, Erich Silva, Mads Koudahl, Yohanna Idha

2015-06-13
Kunde ha varit en grym kultfilm men man blir helt matt av skiten, effekterna suger, fotot är fruktansvärt och den där superäckliga dunka dunka musiken är spiken i kistan.
Anvurang
2012-01-14
Den är verkligen så dålig att den blir bra... för vissa stunder i alla fall. Det var förövrigt titeln som fick mig att betala 350 spänn för den (hittade ingen billigare...)
Kreepy
2011-10-19
Alltså musiken var ju stundvis bra.
Ful_fisk
2011-10-14
Underbart urusel! Några scener är fasligt roliga, var tvungen att köpa denna på DVD!
Greigh
2011-08-20
All heder till Wolcher som vågar ta svensk film till en högre nivå. Filmen är gjord av och med svenska skräckfilms-fanatiker som har slagit ihop sig för att ha en rolig stund tillsammans. Ta inte filmen på för stort allvar, det är inte mycket till budget som ligger bakom filmen och inte heller de bästa skådespelarna. Men det är svensk film vi pratar om och svenska filmer blir mycket sällan bra, men Die Zombiejäger är en av de bättre!
LaDecima
2011-06-26
Piss.
Metrex
2010-12-08
sett den sådär en tolvtusen gånger och kan recitera hela filmen.
Neuros
2010-11-05
Det är rätt sannolikt att de trodde de gjorde en "bra", "cool" eller rent av "rolig" film. För man gör inte en sådan här film med vetskapen att det kommer bli så dåligt och i så dåligt utförande som det faktiskt är. Lite folk med samma intressen och inte mycket självkritik eller insikt som har gjort en produktion som de inte kan låta ligga, så det lanseras som, ja, detta. I efterhand förklaras alla skavanker, eller om vi ska vara ärliga, dravlet, som en "kult"-grej. Kult måste dock ha en liten större skara följare än produktionsinblandades synth och lajvar polare.
EllaSpeed
2010-11-01
Så fruktansvärt dåligt. Såpass dåligt att man inte ens kan se det med humor. Och "zombiejägarna" själva, vilket töntigt lajv har de rymt ifrån?
Dctrine
2010-06-15
En och en halv timma av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka :(