2.2

Dig Two Graves

En ung flickas besatthet av sin brors död tar henne på en mardrömslik resa där hon måste möta ett ansikte i en dödlig proposition för att få honom tillbaka.

Originaltitel Dig Two Graves
Regissör Hunter Adams
Manus Hunter Adams
Genre 2010-tal, Fantasy, Skräck, Mysterium, Thriller
Skådespelare Ted Levine, Samantha Isler, Danny Goldring, Troy Ruptash, Rachael Drummond, Dean Evans, Bradley Grant Smith, Audrey Francis, Ryan Kitley, Mark Lancaster, Ben Schneider, Kara Zediker

pungsnigel
2018-03-11
Alltid en fröjd att få se Ted Levine men speciellt att få höra hans röst! Jag gillar hela upplägget och karaktärerna är otroligt intressanta. Snyggt filmat och bra casting !
StureStenhög
2017-06-28
Verkade hyfsat lovande till en början, men det började ganska snabbt gå neråt. Storyn har inget av värde att erbjuda, och det känns som att de försöker dölja det genom att berätta den så förvirrat som möjligt. Det här är också en sådan där film som vill vara någonting mer än bara en genrefilm, den tror själv att den har tyngd, och det är när sådana filmer inte fungerar som man blir som mest plågad som tittare. Jag gillade iaf miljöerna, men det var nog allt. Svag tvåa.