2.5

Digging for Fire

Upptäckten av ett ben och en pistol sänder iväg en man och hustru på separata äventyr under loppet av en helg.

Originaltitel Digging for Fire
Regissör Joe Swanberg
Manus Joe Swanberg, Jake M Johnson
Genre 2010-tal, Drama
Skådespelare Jake M Johnson, Rosemarie DeWitt, Brie Larson, Sam Rockwell, Orlando Bloom, Anna Kendrick, Chris Messina, Mike Birbiglia, Steve Berg, Kent Osborne, Ron Livingston, Melanie Lynskey, Judith Light, Sam Elliott, Tom Bower, Jane Adams (II), Jenny Slate

Zok
2016-10-09
Bra, i bland behöver det inte hända så mycket i en film, men den lyckas ändå hålla intresset uppe.
fridenpaden
2016-10-07
Det hände ju inget.
2016-05-11
Har verkligen sina stunder och jag gillar det stora i det lilla. Det är bra nära en trea men jag vill nog ha lite mer av en slutkläm än så här.
ulpe01
2016-01-04
Oengagerande. Bra skådisar i en rätt intetsägande story. Och Rockwell dansar inte ens (eller så missade jag det mitt i allt ontressant dravel). En svaag tvåa.
snorkfröken
2015-12-14
Långsam, platt och oengagerande. Jag blir inte nyfiken på hur det kommer gå för någon av filmens karaktärer. Rolllistan ser lovande ut men that's it. Seg musik, ointressanta karaktärer och onödigt långa scener utan innehåll. Osar av olycka. Ingen är lycklig i den här filmen.