2.1

Disaster!

En enorm komet hotar att förinta jorden och dess befolkning. För att bekämpa detta hot så skickar regeringen ut Harry Bottoms. Han sammankallar ett team vars expertkunskaper kretsar kring katastrofer som består av hans dotter Sandy Mellons, V.D. Johnson, Hanukah Jonze (Kärnvapenfysikern) och Donkey Dixon (Djupborraren). Tillsammans med NASAs austronauter och en fransk austronaut, så stöter teamet på otaloga faror såsom livsfarlig gas släppt av Bidet och en arg rymdapa som lever på kometen.

Originaltitel Disaster!
Regissör Roy T Wood
Manus Paul Benson, Matt Sullivan
Genre Animerad, Komedi, Science Fiction, 2000-tal
Skådespelare Jim Cummings (röst), Glenn Morshower (röst), Danny Mann (röst), Steve Mackall (röst), Jeannie Elias (röst), Isaac C Singleton Jr (röst), Glenn Takakjian (röst), Tommy Lee (röst), Vince Neil (röst), Nikki Sixx (röst), Mick Mars (röst)

dudson
2016-12-06
Underbart sjuk! Med skön Armageddon känsla. Sen var karaktärerna hel störda😜 en av dom bästa Wacko cartoon filmerna.
2016-10-16
Nej, denna film är allt annat än bra! Den är bara överdriven och larvig!
JWolff
2010-05-21
Supposed to be funny? Can't see how..
jingoo
2010-01-23
Fruktansvärt ojämn där man blandar högt med lågt. Mest lågt. Men ändå underhållande.
KillerPutte
2010-01-04
(rek.2) Sjuk humor rakt igenom, det fullkomligt exploderar av blod, explosioner och sex. Visst skrattar man en aning, men till slut blir det bara för mycket.
AkiraKurosawa
2009-09-19
Det står på fodralet att den är råare än både South Park och Team America men det stämmer inte, kan jag säga. Småkul dock.
Ibanez
2009-07-19
Var varken nykter eller koncentrerad men skrattade gjorde jag en hel del!
pysssling
2008-02-12
Den sämsta humorn men är ju dock baserad på USAs beteenden när det gäller räddning. Jag gillar den fast den är riktigt kass!
Aptit1
2007-11-16
Misslyckade barnsliga skämt, man kan tro jag gjort den! :D Vilket höjer betyget! Men se Team America el. Armageddon samtidigt ist. Samma sak.
brunnforce
2007-10-02
ganska lam faktiskt. krystad humor.. fast det var lite roligt när presidenten sa: "we call this planetoid sean connery.. cause its gonna slap us like a bitch.." ^^