1.8

Djungel till djungel

Affärsmannnen Michael måste få klart skilsmässan med sin fru som sedan många år jobbar i Amazonas djungler. Han åker dit - och upptäcker att han har en 13-årig son.

Originaltitel Jungle 2 Jungle
Regissör John Pasquin
Manus Bruce A Evans, Raynold Gideon
Genre Komedi, Familjefilm, 90-tal
Skådespelare Tim Allen, Martin Short, JoBeth Williams, Lolita Davidovich, Sam Huntington, Leelee Sobieski, David Ogden Stiers, Bob Dishy, Valerie Mahaffey, Frankie J Galasso, Luis Avalos, Carole Shelley, Dominic Keating, Rondi Reed, Oni Faida Lampley, Michael Mastro

2018-02-04
Aldrig i livet!! Tycker att Tim Allen är en av de absoluta obehagliga skådespelarna som finns!!!
ami86
2009-12-25
Haha, älskade den här filmen första gången jag såg den, för många, många år sen. Den är rätt kul, faktiskt
Killamangiro
2007-11-16
den här filmen suger men bara för att den är så jävla nostalgiii!!!
LittleBigAun
2007-09-17
Isch
Bijan
2007-03-19
Såg den som liten, då var den okej, men nu... nej. Visste dock inte att det var en remake.
snuskpolis
2006-12-17
orginalet är mycket bättre
Tired_Soul
2006-10-14
HAHAHAHAHA....äääh..kanske inte ändå..se den franska RIKTIGA filmen...
Leynard
2006-05-27
Onödig kopia. Franska originalet är så mycket bättre. Och vem sjutton tog Tim "the toolman" Taylor på tillräckligt allvar för att ha med honom i en film?!! :S
jaipie
2006-02-18
Franska versionen var bättre
wyrm
2005-09-14
Svag trea. Imponerade inte på mig nåt fruktansvärt men den är okej och roligare att se på när man är barn.