2.3

Dödlig post 2

Frank och Alex skall reda ut ett brott inom postväsendet. De är ute efter skojaren Joe som stjäl kreditkort från postboxar och använder dem tills kontot är övertrasserat och kortet blir obrukbart.

Originaltitel Inspectors 2: A shred of evidence
Alternativ titel Falsk identitet
Regissör Brad Turner
Manus Bruce Zimmerman
Genre Kriminalare, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Michael Madsen, Louis Gossett Jr, Jonathan Silverman, Samantha Ferris, Greg Thirloway, Gabrielle Miller

FilmGuden
2011-09-03
I grunden Standard-deckare men stilig med några minnesvärda detaljer. Louis Gossett Jr. och Michael Madsen lyser båda i sina roller.
cosinusfi
2010-08-22
mazquara, haha! precis!
mazquara
2010-08-21
Dödlig post? 2?
Zebulonm
2010-04-04
en helt okej film för en söndagseftermidag eller så att slötitta på.
Skurmedel
2007-02-12
Tyckte den var rätt okay. Inte för att det var något jag någonsin vill se igen, men den var bättre än en hel del annat som går på tv, ganska mycket bättre än generisk kriminalserie #2341. Sen håller jag med om att den kändes sponsrad av amerikanska postväsendet.
tandersten
2005-09-12
Krystade skämt, vill väl vara lite i dödligt vapen stuk ibland.
Mystica
2005-09-04
Jag har inte sett 1:a filmen. Jag tyckte den var lite pinsam när dom alldeles tydligt någonstans i början av filmen försökte skrämma tittarna med att ens kreditkort kunde användas av andra. "Du vet inte om det förräns det är för sent". Skrattretande. Men den går att se om där inte är något annat på tv.
Thomasine
2005-09-02
håller med kungniba. En polisfilm som alla andra
kebabtallrik
2005-09-02
den här filmen känns som ett patetiskt försök att försöka få postväsendet i USA att framstå som något spännande och actionladdat. Det enda bra i filmen är den svarta huvudrollsinnehavaren. Resten är skit.
Rawn
2004-10-16
Scenen med den förvirrade mannen och den ryska kärringen va dödskön!!! annars var filmen ganska b...