2.1

Donkey Punch

Tre partyglada tjejer åker med på en lyxyacht tillsammans med ett par killar för att festa. Festandet tar dock en otäck vändning när droger och sex mixas och båtturen förvandlas till en mardrömsfärd.

Originaltitel Donkey Punch
Regissör Oliver Blackburn
Manus Oliver Blackburn, David Bloom
Genre Drama, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Tom Burke, Nichola Burley, Julian Morris, Jay Taylor, Jaime Winstone, Robert Boulter, Sian Breckin
Filmnummer 61907

Skapad 2019-12-08 av Sarlac
Tre tjejer är på en partyweekend på en semesterort i Spanien och hamnar i sällskap med tre killar på en fest. Dessa killar visar sig vara besättningsmän på en yacht tillsammans med en fjärde....   Läs mer »

picklessmulan
2020-02-08
Bara Dålig och riktig B
Murvel48
2016-02-26
Bra film! Jag blev positivt överraskad efter att ha läst kommentarerna här.
Starlette
2015-10-15
B. Dåliga skådisar.
Tatty
2015-05-09
Hm. Funderar på vilken betyg kan ska ge filmen och 3a förtjänar den inte iallafall. Filmen kändes tjatigt. De kändes fjantiga till och med.
Metheuz
2015-03-19
Ett gäng lipiga ungdomar som ballar ur på en båt. Inte en njutbar filmupplevelse.
WillyV
2014-07-20
Okej, men har inte eget att komma med. Snor det mesta från Lugnt Vatten (Dead Calm), men gör det sämre. Tillräckligt med gore och T & A för en svag tvåa.
AlbinWesley
2011-10-30
Det är absolut inte den dummaste filmen jag sett, men det är fan inte bra heller. Tvärtom. Jävligt dålig!
zazken
2011-09-04
Flertalet kommentarer påpekar att det skulle vara mycket sex i filmen. Skämtar ni med mig eller? Det är mer naket i ett avsnitt av Agenda. Filmen är, förutom det icke existerande sexet, dålig. Bitvis väldigt dålig.
Horrorlover
2010-12-30
Blev verkligen för mycket mot slutet, därav klarar den säg inte riktigt upp till en trea, men den är väl ändå sevärd om man gillar genren.

2010-11-21
En softcore film med inslag av thriller-element, kändes bara tråkig.