2.3

Dr. Giggles

Den sinnessjuke sonen till en massmördande doktor rymmer från sinnessjukhuset till den stad där hans far blev gripen för att få hämnd på befolkningen.

Originaltitel Dr. Giggles
Regissör Manny Coto
Manus Graeme Whiffler, Manny Coto
Genre Komedi, Skräck, 90-tal
Skådespelare Holly Marie Combs, Cliff de Young, Larry Drake, Glenn Quinn, Keith Diamond

2019-07-20
Omtitt efter många år. Charmig skräckis innan det beigea 90-talet riktigt fått ordentligt fäste. Påminner en del om den samtida Tandläkaren.
Jamesa
2017-01-19
Bra skräckis !
gjoob
2016-08-20
Sanslöst tråkig och smaklös soppa. Föll mig inte alls i smaken. Se Re-Animator istället (en lyckad blandning av over-the-top-skräck och svart humor).
ziferN
2013-03-06
Småmysig och underhållande film med lättsam humor och en film som fungerade delvis att titta på för stunden. Första halvan tyckte jag faktiskt var relativt underhållande att titta på men under andra halvan blev det som ett magplask, den gick neråt och neråt men filmen fungerande ändå att titta på. Men det där skrattet.. jag blev så jävla förbannad på det skrattet att jag ville in i filmen och få honom att hålla käft.. haha. Svag trea.
CinemaniaC
2012-02-27
Rätt lattjo liten slasher som var skönt over the top, inte minst Larry Drake som verkade trivas med sin galet fnittrande doktor. Bra musik av Brian May.
Greigh
2011-08-21
All ära till Larry Drake, rollen kunde inte passa bättre än till honom!
dudson
2011-08-10
Tvär Cool Skräckis med den Duktiga Fnissande doktor Larry drake som inte har alla skallpeller i doktors-väskan=) =Galen fnissande doktor+vassa instrument blir en Lyckosamm blandning!) Hiiihiiiiiihiiiiii
Pixelperfekt
2009-06-04
älskar hans fniss
Andreas83
2009-04-14
Kanske kul för Förhäxad-nördar men annars för mycket blod och för lite hjärna (och jag menar inte den sorten som skvätter på väggen).
ThePhantom
2009-03-18
Skräckfilmskomedi som faktiskt funkar, men det beror nog på Larry Drake, och hans stundtals dåliga, stundtals genial ordvitsar.