2.9

Dragon Ball Z: Battle of Gods

Flera år efter kampen mot Majin Boo avgjordes måste gudarna Bills och Wiss skapa en balans i universum. Men efter att universums ledare Frieza är besegrad inleds ett kaos av Bills och kriget om att återställa balans börjar...

Originaltitel Dragon Ball Z: Battle of Gods
Alternativ titel Dragon Ball Z 14, Doragon Bōru Zetto: Kami to Kami, Dragon Ball Z: God and God
Regissör Masahiro Hosoda
Manus Yûsuke Watanabe
Genre 2010-tal
Skådespelare Mayumi Tanaka (röst), Kôichi Yamadera (röst), Jôji Yanami (röst), Unshô Ishizuka (röst), Masakazu Morita (röst), Toshio Furukawa (röst), Ryô Horikawa (röst)

pampj
2015-04-27
Underhållande för vem som än må ha gillat Dragonball sedan innan. Animationen håller hög klass. Några av handlingens viktigare bitar är pinsamt usla. Utan att avslöja alltför mycket så är metoden som används för att kunna övervinna fienden krystad, något man begraver ansiktet i handflatan åt.
Jansmyr
2014-12-21
Jätterolig!
Arnax
2014-06-14
jag håller med, borde tycka det är svintöntigt men njuter av animationerna och skrattar åt dialogerna!
martingo89
2013-11-08
den var rätt pinsamt dåligt rent objektivt sätt, men jag är ju som tur är lite skadad och kan finna värde i det här i alla fall. för övrigt en riktigt löjligt film, till och med ur dragonballstandard. men den funkade i alla fall :)
foppa99
2013-11-01
Iaf lite tufft när gudar slåss