1.9

Dragon Blade

En legion av romerska soldater har lämnat imperiet och hittat vägen till en kinesiskt utpost, där de blir omhändertagna av utpostens general, Samtidigt uppdagas det att en Romersk general är ute efter desertörerna.

Originaltitel Tian jiang xiong shi
Regissör Daniel Lee
Manus Daniel Lee
Genre Drama, Action, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Jackie Chan, John Cusack, Adrien Brody, Choi Si-won, Lin Peng, Mika Wang, Xiao Yang, Wang Taili, Sammy Hung, Feng Shao-feng, Sharni Vinson, Lorie Pester, Vanness Wu, Karena Lam

jonbo
2019-02-04
Fejkade känslor av heder, ära o bla bla bla. Den där blinda ungen gör ju inte saken bättre.
Little_gila
2017-04-11
Halva filmen hade gått och man fattade fortfarande inte vad den handlade om.. Vad var storyn egentligen? Otroligt seg och platt story. Brukar gilla de flesta filmer men den här sågar jag tyvärr...
gustaw
2017-02-06
Det gick att se hela, tar man inte den 100% allvar så går det faktiskt :)
SteveDemir
2016-10-12
En typiskt obra film. Uselt ljud, ytterst märkligt manus och sjukt förvirrande flashback-scener.
shibari
2016-02-20
De som klippte ihop den här dyngan måste ha varit hög på riktigt, riktigt dåliga droger.
MiniMe
2015-10-13
Haha, den ungens gråt, bästa i hela filmen!
bryngel
2015-09-13
Dynga, riktig jävla dynga.
erhan
2015-07-23
Ruskigt dålig...
martintf
2015-07-08
Vilken otrolig besvikelse. Detta skall ju vara den dyraste filmen i kinas filmhistoria (blir visserligen besviken pa de dyraste filmerna i hollywood ocksa). Det ar tragiskt att se hur daligt det kan bli. Otroligt spretig historia som kanns konstlad och obekvam hela vagen. Efter att ha sett filmen tror jag dessutom bestamt ocksa att John Cusack ar den samsta skadespelaren i varldshistorien.
Bomkia
2015-06-19
Underhållande actionsekvenser, men detta är mest rörigt och irriterande storymässigt. 2a.