2.8

Dragonfly

När någon du älskar dör, försvinner de då för alltid? Chefen för akutmottagningen vid Chicago Memorial Hospital, Dr. Joe Darrow, är en högt aktad yrkesman och expert på trauma- och chockbehandling. Men hans expertkunskaper är inte till särskilt stor nytta när hans hustru dör i en annan del av världen. Via unga patienters nära-döden-upplevelser tycks hon kommunicera med honom, men vad är det hon vill säga?

Originaltitel Dragonfly
Regissör Tom Shadyac
Manus Mike Thompson, David Seltzer, Brandon Camp
Genre Fantasy, Drama, Mysterium, Romantik, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Kevin Costner, Susanna Thompson, Joe Morton, Kathy Bates, Robert Bailey Jr, Jacob Smith, Jacob Vargas, Ron Rifkin, L Scott Caldwell, Linda Hunt, Jay Thomas, Lisa Banes, Matt Craven, Kent Faulcon, Deirdre O'Connell, Leslie Hope, Casey Biggs, Peter Hansen

Robkiller
2019-07-03
Det här var mest bara tråkigt...
2016-10-03
Kevin Costner. Behöver jag säga mer?
Engravadlax
2016-04-23
Ganska fånigt. Och cheesy. Och inte skräck eller thriller någonstans.
okidoki
2015-03-19
Riktig skräckfilm. Såg inte hela filmen.
Tatty
2014-06-27
Riktig vacker, gripande och spännande film. Gillar den starkt. Kevin Costner gör rollen bra.
2013-07-21
Svag 3a.
Johan_G
2012-12-31
Det är en helt okey film, men kändest som dem försökte ''för mycket'' Jag fick inget större intresse av att veta ''varför'' allt hände, jag bara följde med och kollade. Fastande aldrig i den. synd,
JohnMcClane
2012-11-17
Fantastisk! På gränsen till ett mästerverk och en 5:a!
WinDrop
2012-04-19
Satt mest och tyckte att filmen blev sämre och sämre, desto närmare slutet man kom. Slutet berörde mig i varje fall, och gjorde att filmen inte kändes helt bortkastad - dock var nog det här de längsta 93 minuterna jag varit med om.
emmalona
2012-02-12
Väldigt bra film med intressant handling, plus för scenerna med spänning!