2.5

Earth to Echo

En grupp vänner undersöker en bisarr serie sms de fått efter att ett byggprojekt inletts i deras område.

Originaltitel Earth to Echo
Regissör Dave Green
Manus Henry Gayden
Genre Familjefilm, Science Fiction, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Teo Halm, Astro, Reese Hartwig, Ella Wahlestedt, Jason Gray-Stanford, Algee Smith, Cassius Willis, Sonya Leslie, Kerry O'Malley, Virginia Louise Smith, Peter Mackenzie, Valerie Wildman

fridenpaden
2016-10-15
Helt okej. Lite som blandning mellan ET och Super8.
Cyoor
2015-08-19
Detta är en barn/familjefilm. Inte dålig dock, men inte något jättebra. Handhållen kamera är inte det bästa valet, så det blir minus på det.
ASSFACE
2014-10-20
Söt film, men skådespelarna (förlåt) är verkligen dåliga, och replikerna lika så. Echo är gullig. Okej slöfilm.
isecore
2014-10-19
Gullig film som har höga ambitioner men som inte riktigt lyckas nå hela vägen fram. Ryckigt tempo, massor med handhållet. Ungarna är mest irriterande och de få gånger filmen verkar hitta sitt tempo avbryts detta på olika sätt. Tvåa.
Halofreak92swe
2014-10-14
Vilken häftig och gullig sci-fi/familjefilm! Påminner mycket om Super 8. Gillar handheld-filmer och denna funkar riktigt bra :) Fin film.
johanfwahlberg
2014-10-11
Lättsmält underhållning med både övre och undre åldersgräns känns det som.
myslas
2014-10-11
Försöker vara en modern sorts E.T. men saknar all den värme som gör den filmen så bra. Dessutom är handlingen väldigt ryckig och det blir definitivt inte bättre utav att man använder handhållen kamera, mycket irriterande. Men det är bitvis lite spännande i alla fall.
Argo_L
2014-10-11
Snyggt gjort. Kändes lite som ET :)
kervisch
2014-10-10