1.9

Easy Wheels

Ett ondskefullt gäng mc-brudar under ledning av She Wolf kidnappar små barn. Pojkarna säljs på svarta marknaden, medan flickorna sätts ut i skogen för att fostras av vargar. Men ett annat knuttegäng under ledning av den synske Bruce har svurit på att stoppa kidnappningarna.

Originaltitel Easy Wheels
Regissör David O'Malley
Manus Sam Raimi, Ivan Raimi, David O\'Malley
Genre Komedi, Action, 80-tal
Skådespelare Paul Le Mat, Eileen Davidson, Marjorie Bransfield, Barry Livingston, Roberta Vasquez, Theresa Randle, Jami Richards, Karen Russell, Stevie Sterling, Jon Menick, Robert Miano, Ted Raimi

2018-08-28
Premissen och ide´n är klockren, utförandet är sämre. Inte helt utan viss dumcharm, men det hade behövts mer tokerier då den släpar rejält ibland.
jonbo
2018-01-29
Underhållande fånigt.
Henkepedia
2017-12-31
Bröderna Raimi och Campbell ligger bakom denna film om kvinnligt mc-gäng som kidnappar barn. Väldigt dum film men ack så underhållande.
dudson
2013-04-07
Sicken jävla tok film! ideen med ett barn snattande brud mc -gäng är fan rätt unikt#) en 3a för resultatet blev satans underhållande"
yrkeschaufföre
2009-08-19
Om jag ska nämna nått positivt med den här filmen så är det kremering/begravningsscenen, den är lite cool resten är skit!
2004-07-25
Genomuselt skådespel, ultrafånig story och ett par schysta stunts kan inte ge lägre betyg än två.