2.3

Eight Days to Live

Nittonårige Joe Spring ska åka till en vän men kommer aldrig fram. Han har kört av vägen i den kanadensiska vildmarken och ligger skadad i bilvraket. Hans mamma Teresa vägrar ge upp och söker dag och natt efter sin förlorade son. Ska hon hitta honom innan det är försent?

Originaltitel Eight Days to Live
Regissör Norma Bailey
Manus David Fraser, Peter Smith, Greg Spottiswood
Genre 2000-tal, Drama
Skådespelare Tegan Moss, Kelly Rowan, Shawn Doyle, Katharine Isabelle, Michael Eklund, Gwynyth Walsh, Brian Markinson, Ryan McDonell, Kimberley Warnat, Dustin Milligan

KyLLo
2009-12-23
Vimlar ju av tv-filmer om försvinnanden. Delvis är filmen väldigt förutsägbar och jag ställer mig lite frågande till en del saker. Dock tycker jag den är något intressantare än många andra filmer på samma tema. Men det var nog tur att jag inte hade läst något om den innan, filminfon hade förstört mycket av filmen. En svag trea.
nelhaD
2008-08-11
Mer gråt och verklighet, mindre märklig och tråkig. Nej det här var inte så bra. Men eftersom filmen var baserad på en verklig händelse är det ju kul att media och poliserna var väldigt intresserade. Men jag tror även att där var verkligheten skev med filmen...
Creap
2008-08-11
sjukt mycket tv-film
Narnendil
2008-08-10
mah helt okej, men inget mer
turdus
2008-08-10
Ganska gripande men dåligt slut, inte så dålig som många andra verkar tycka
tomasselin
2008-08-10
Snyftare! Likgiltigheten kan inte ha varit en effekt av deras ovilja att möta verkligheten?
Fretoosman
2007-04-12
:S
wtf
2007-03-06
Galet förutsägbar
magn-pal
2007-03-06
Kanske den sämsta filmen jag någonsin sett.
Tom_hagen
2007-03-05
Skulle nog villja påstå att det mesta i filmen var uselt. Kunde inte hitta en enda trovärdigt levererad replik