El Camino: A Breaking Bad Movie

Efter sin dramatiska flykt från fångenskap försöker Jesse Pinkman konfrontera sitt förflutna för att kunna få en framtid.

Originaltitel El Camino: A Breaking Bad Movie
Regissör Vince Gilligan
Manus Vince Gilligan
Genre Drama, Action, Kriminalare
Skådespelare Aaron Paul, Jesse Plemons, Krysten Ritter, Charles Baker, Matt Jones (II), Scott MacArthur, Scott Shepherd, Tom Bower, Kevin Rankin, Larry Hankin, Tess Harper, Michael Bofshever, Robert Forster, Marla Gibbs, Bryan Cranston, Brendan Sexton III, Jonathan Banks

TimBuckley
2020-05-23
Den här filmen borde inte ha gjorts då det inte finns något som ger filmen ett egenvärde. Har sett såväl alla säsonger av Breaking Bad som av Better call Saul. Men det är nog bra att sluta mjölka konceptet nu. Men med det sagt, fortfarande välgjort och aldrig dåligt. Som ett extra avsnitt efter sista Breaking bad.
atroxa
2020-03-26
Bra och välkommet avslut.
mammene
2020-01-26
Förstår nu varför det var svårt att hänga med och det blev lite frågetecken när jag inte sett serien. Men någotsånär fick jag ihop det. Måste säga trots att det kanske inte riktigt är min genre att det var klurigt gjort, snyggt filmat och ganska lagom spännande.
Megalon
2019-11-30
Lite lågmäld kanske. Känns bra med en avslutning för Jesse och väldig tjusigt filmad är den med. Stark trea.
dafreakish
2019-11-24
Värdig avslutning men ändå ganska onödig. Pinkman förtjänar allt gott.
Jannebanan
2019-10-26
Tjusigt filmad och en riktigt bra dialog, annars ganska innehållslös. Helt OK!
PeterTheW
2019-10-19
Ett värdigt avslut, en fin epilog.
Maduson
2019-10-14
Breaking Bad toppar min serielista, så det är svårt att inte uppskatta precis allt som rör det universumet, och det var extra kul att se lite nygamla scener i form av flashbacks osv. Men jag håller med om att den kunde ha kommit några år tidigare, och den överträffar heller aldrig de bästa avsnitten från serien, men det kanske den inte behöver heller? Skulle nästan påstå att det vore omöjligt. Jag såg om hela serien innan jag såg denna och jag är glad för att jag gjorde det då minnet av allt som hände var färskt. Tror definitivt det är ett tips. Men värdigt slut på en fantastisk serie!
Maduson
Krantzylvania
2019-10-14
Som ett bra men inte otroligt bra avsnitt